בגיל 45, יוני ארליך ממשיך לספק תצוגות מרשימות במיוחד במשחקי הזוגות של הנבחרת. הלוואי שנמשיך לראות אותו משחק ולא פורש אף פעם. בינתיים הוא היה אחראי לנקודה היחידה בהפסד בת"א לצ'כיה בגביע דייויס, כאשר הביא כרגיל ניצחון לצד דניאל צוקרמן.
יוני הוא שחקן נשמה. אפשר לראות את הטירוף בעיניים שלו בכל משחק של נבחרת ישראל. הקפטן-שחקן ממשיך לרגש מדינה שלמה בכל נקודה שהוא מצליח לנפק במגרש, והיכולות שלו במגרשים מוכיחות שאין גיל למשחק הטניס.

1 צפייה בגלריה
צוקרמן וארליך
צוקרמן וארליך
צוקרמן וארליך
(צילום: יאיר שגיא)

ארליך ואנדי רם עברו כברת דרך ארוכה לאורך השנים כצמד ״אנדיוני״. בשנת 2008 הגיעו השניים למעמד השיא בקריירה שלהם, כאשר הצליחו לזכות באליפות אוסטרליה הפתוחה לזוגות, וכך הפכו למותג המפורסם שכל אדם בישראל יודע לדקלם על לשונו.
כיף גדול לראות טניסאי ישראלי ממשיך לשחק עם הלב והנשמה גם בגיל מבוגר. זה לא מובן מאליו מה שיוני ארליך עושה על מגרשי הטניס, ונכון לנקודת הזמן הזאת הוא עדיין קרוב לטופ, מדורג במקום ה-74 בעולם לזוגות. נכון לעכשיו הוא עוד לא פורש, אבל כנראה שבקרוב מאוד נאלץ להיפרד מאגדת טניס ישראלית, שנתן את נשמתו עבור הענף והאוהדים ויהיה בלתי אפשרי להחליף אותו. יהיה מעניין לראות בחודשים הקרובים לאן מועדות פניו, האם ימשיך לשחק ולהתרוצץ בטורנירים בכל העולם, או שיפרוש בכבוד ויתלה את המחבט אחרי יותר משני עשורים על מגרשי הטניס.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.