עבור אוהדי הכדורגל הרבים בעולם, יש אירועים המסומנים ביומן מבעוד מועד. אחד מהם הוא הסופר קלאסיקו, שנחשב למפגש הספורט הלוהט ביותר בתבל. בשנים האחרונות, כאשר כריסטיאנו רונאלדו עוד שיחק בריאל ולאו מסי בברצלונה, הקלאסיקו נחשב לפצצת רייטינג עולמית, עם שלל כוכבים על הדשא. בצד אחד ריאל של רונאלדו, קבוצה ששולטת בצ'מפיונס, מהעבר השני בארסה הגדולה של מסי, ששולטת בליגה עם מספר גדול של אליפויות בעשור האחרון.
העונה, בפעם הראשונה מזה שנים רבות, מסי לא בברצלונה, והקלאסיקו שייך לכוכבים הבאים. הקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם כדורגל חלש ולא מלהיב, בראשות המאמן רונלד קומאן. ברצלונה ללא מסי ואנטואן גריזמן בנויה על שחקנים צעירים, בראשות הכוכב הבא אנסו פאטי, שצריך להיכנס לנעליו הגדולות של הפרעוש, ולנסות ולקחת על עצמו את הקבוצה ביחד עם ממפיס דפאי שהגיע בקיץ.
1 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
(צילום: AP)
ריאל מדריד, כבר מזמן ללא הפנומן הפורטוגלי, החזירה הקיץ את המאמן קרלו אנצ'לוטי, מה שנראה כרגע כהצלחה גדולה. הבלאנקוס של העונה הם קבוצה התקפית במיוחד שמשחקת כדורגל שוטף בהנהגת ויניסיוס וקארים בנזמה. עד עתה נראה כי הצרפתי הוא השחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר בליגה הספרדית. הוא מקבל עזרה גדולה מוויניסיוס, שעשה הקיץ קפיצת מדרגה יפה, ומשלב ביחד עם יכולת הדריבל האדירה שלו גם מספרים סוף סוף. במשחק האחרון בליגת האלופות, מול שחטאר, ויניסיוס סיים עם צמד ובישול, והוכיח שהוא מסוגל להפול לאחד הטובים בעולם בשנים הקרובות. השילוב שלו עם בנזמה מייצר כדורגל התקפי עם מספר רב של שערים, בניהולו המצוין של המאמן המעוטר. למשחק הערב ריאל תגיע כפייבוריטית, ואם תקבל את ויניסיוס ובנזמה ביכולת הרגילה, היא כנראה גם תנצח.
מצד שני, לקלאסיקו חוקים משלו. ברצלונה רוצה לצאת לצאת לדרך חדשה ולקבל ביטחון, ואין כמו משחק מול היריבה הגדולה והשנואה כדי לעשות את זה. מי יודע, אולי כל העונה תתהפך ותיגמר באופן מפתיע מהצפוי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.