או.ג'יי סימפסון, כוכב הפוטבול לשעבר אך גם מי שייזכר תמיד כזה שזוכה מאשמת רצח ב"משפט המאה" בארה"ב, אובחן כחולה בסרטן הערמונית - כך מדווחים הלילה (בין שבת לראשון) בארה"ב.
בפרסום של רשת WPLG נטען כי סימפסון עובר טיפולי כימו ונמצא בהוספיס, אך כוכב העבר הכחיש את הדיווח. בציוץ שהעלה ב-X (לשעבר טוויטר), הוא נראה בסרטון בו אומר: "הוספיס? לא, אני לא באף הוספיס. אני לא יודע מי כתב את זה. אי אפשר לסמוך על התקשורת. אני בלאס וגאס ואארח שם הרבה חברים לצפייה בסופרבול".
3 צפייה בגלריה
או.ג'יי סימפסון
או.ג'יי סימפסון
או.ג'יי סימפסון
(צילום: AP Photo/Steve Marcus)
3 צפייה בגלריה
או.ג'יי סימפסון
או.ג'יי סימפסון
סימפסון במהלך "משפט המאה" במהלך שנות ה-90
(צילום: AP Photo/Nick Ut)
הסרטון שהעלה או.ג'יי סימפסון בעקבות הדיווח
סימפסון, יש לציין, חשף במאי 2023 כי חלה בסרטן ועבר טיפולי כימו, אך לא מסר פרטים נוספים. אז אמר כי "התחלתי גם לעשן מריחואנה כי הטיפולים עשו לי בחילה".
חרף קריירת פוטבול ענפה (בבפאלו בילס וסן פרנסיסקו פורטי ניינרס), שגם זיכתה לו ב-1985 מקום של כבוד בהיכל התהילה והופעה בלתי נשכחת בסרטי "האקדח מת מצחוק", סימפסון ידוע בעיקר בשל זיכויו לפני 22 שנה מרצח אשתו לשעבר, ניקול בראון סימפסון, וידידה רונלד גולדמן, שאירע שנה לפני כן. המשפט הממושך משך סיקור חדשותי חסר תקדים ותשומת לב בינלאומית אדירה.
3 צפייה בגלריה
או.ג'יי סימפסון
או.ג'יי סימפסון
אחד משחקני הפוטבול הטובים בכל הזמנים. סימפסון בימיו על המגרש
(צילום: AP Photo)
למרות זיכויו מרצח, שרבים בעולם האמינו שהיה בלתי מוצדק, ב-1997 הוגשה נגדו תביעה אזרחית שבמסגרתה נדרש לבסוף לשלם פיצויים בגובה 33.5 מיליון דולר למשפחות שני הנרצחים. סימפסון הכחיש מאז ומתמיד כל קשר לרציחות. ב-2008 נשלח ל-33 שנים לכלא על מעורבתו בשוד מזויין, אך שוחרר לאחר תשע שנים בלבד ומאז נעלם מאור הזרקורים.
פרשת או ג'יי סימפסון חזרה בשנים האחרונות לכותרות, בין היתר בעקבות תוכניות טלוויזיה שהציבו אותה במרכז. מלבד "O.J. Is Innocent", שודרה גם דרמה מצליחה "אמריקה נגד או ג'יי סימפסון", שעסקה במשפט הרצח, וסדרה דוקומנטרית על הנושא בשם "O.J.: Made in America".