שוב חוזר הניגון. עוד קמפיין של הנבחרת ועוד פארסה שחייבת לתפוס את הכותרות. בפרקים הקודמים: זימון עומר אצילי, פרישת מונס דאבור ופרשת זריקת הסרט הקפטן של ערן זהבי. למי שלא הבין מה קרה כאן, זהבי, הכוכב הכי גדול של הנבחרת שלנו, האיש שבארבע שנים ניפץ את שיא מבקיעי השערים במדים הלאומיים, לא זומן לייצג את המדינה בגלל חדר במלון. יותר מגוחך מזה כבר לא יכול להיות.
לפי מה שכתב זהבי בעמוד האינסטגרם שלו, הוא הגיע לפגישה עם המאמן אלון חזן, הייתה שיחה ארוכה וטובה בה הובהר לשחקן עד כמה הוא חשוב לנבחרת ועל הרצון לראות אותו ממשיך במשחקים הקרובים.
1 צפייה בגלריה
חזן וזהבי
חזן וזהבי
חזן וזהבי
(צילום: שאול גולן ועוז מועלם)
במהלך השיחה, אחד הנושאים שדוברו הוא נושא הלינה המשותפת. ערן כתב: "כשהעלתי את הנושא הבנתי עד כמה הם מוכנים ללכת רחוק עד כדי כך שלא אהיה חלק מהנבחרת במידה ולא איישר קו". זהבי המשיך: "במשך שבע השנים אחרונות בקבוצות ששיחקתי בהן ובארבע השנים האחרונות בנבחרת אני נמצא לבד בחדר וזאת מהסיבה הפשוטה שלפני כל אימון ומשחק אני קם מוקדם מאוד עם הכנות בוקר, תפילה, נוהל אכילה והתארגנות וגם בלילה הולך לישון מוקדם – כל זה כדי להיות מוכן לאימון הבא וכמובן למשחק המתקרב. ואם יש בחדר עוד מישהו שמתנהל אחרת אז זה מפריע לי ואני מפריע לו".
וזה הדבר הראשון שמוזר לי ואפילו מאוד, איך אפשר להסביר את זה ששחקן שמתנהל בצורה כל כך מקצוענית קם מוקדם בבוקר ומנהל את אורך החיים שלו בצורה הכי טובה שיש, לא יכול להמשיך לקבל את הפרטיות שבתכל'ס מגיעה לו, למרות שמובהר לו כמה הוא חשוב לנבחרת וכמה המנהיגות שלו תעזור במשחקים האלה? ללא ספק להפסיד את זהבי במשחקים האלה זאת טעות גדולה ולדעתי מסמלת עוד כישלון של יוסי בניון בתפקיד המנהל המקצועי. עוד מהתקופה בבית"ר ניתן היה לראות שבניון לא מצליח להביא את השקט למגרש ולא פוגע בשחקנים שהוא מביא איתו.
לנבחרת שלנו מחכה משימה לא פשוטה. הבחורים שילבשו את החולצה יצטרכו להראות אופי ורצון במאני טיים. אני רוצה מפה לשלוח איחולי הצלחה לנבחרת שלנו ולצוות בראשות בניון וחזן ולשחקנים שייצגו את המדינה. אל אל ישראל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.