כאוהד כדורגל, אני חש סימפטיה כלפי קבוצות עבר שנעלמו מליגת העל. שמות כמו שמשון ת"א, בית"ר ת"א ועוד שמות גדולים בדרכם בכדורגל הישראלי, כולל אהבת חיי מכבי יפו. בגלל זה, לא נעים לי לראות את מה שקורה לבני יהודה בימים אלה.
מבחינה מקצועית, משהו התפקשש העונה בשכונת התקווה. זו ההוכחה לכך שהתקציב הכי גדול בליגה לא מבטיח כלום, וכל ההתפרקות הזו מתרחשת דווקא אחרי שבשנים האחרונות ראינו את הקבוצה משיגות תוצאות לא רעות, זוכה פעמיים בגביע, מקדמת שחקנים אלמונים ומוכרת אותם בכסף גדול.

1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(צילום: ראובן שוורץ)

וכאן הגיע המקום לדבר על ברק אברמוב. אני מבין את כעס האוהדים בנוגע לתוצאות המאכזבות והיכולת החלשה, אבל למה להגיע לאלימות? למה הקללות? אברמוב זה לא יעקב שחר, אלונה ברקת או מיץ' גולדהאר. הוא מנסה להחזיק קבוצה בתקציב מוגבל. נכון, הוא עשה טעויות כמו כל אחד במערכת, אבל האיש מביא כסף מהבית - וגם אם זה לא בכמויות של הקבוצות המובילות בכדורגל שלנו, צריך לברך על כך.
לכן, אני מציע לאוהדי בני יהודה להפסיק קודם כל עם האלימות. דבר שני, תקימו קבוצה מייצגת של חמישה אנשים שתגיע לפגישה עם אברמוב כדי ששני הצדדים יבינו לעומק את המורכבות של הבעיות. אם אין אפשרות להקים קבוצת אוהדים שיביאו כסף (כמו במקרה של קביליו יפו, שם כל אחד תורם לפי יכולתו), או שיקנו מאברמוב את המועדון, הם צריכים לתת לו שקט. האפשרות האחרונה היא פירוק הקבוצה, שלצערי אם לא יחול שינוי היא הכי ריאלית. תראו את המצב של בית"ר ירושלים, שגם היא כנראה תיעלם אם לא יבוא רוכש. בהצלחה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.