עוד לא התאוששנו מסיום העונה שעברה שנגמרה לפני כחודש, וכבר עונת 2023/24 בפתח. הקבוצות כבר החלו את ההכנות שלהן ועובדות כדי להחתים שמות גדולים - אבל מנסות למצוא את הדיל הטוב ביותר ולהשיג שחקנים ללא תמורה.
עם פתיחת חלון ההעברות קיבלנו כמה העברות ענק, בעיקר לאו מסי, הכדורגלן הטוב בעולם, שהודיע כי יעבור לאינטר מיאמי הקיץ. בנוסף קיבלנו גל של החתמות מכיוון ערב הסעודית: לאחר שכריסטיאנו רונאלדו עשה זאת ראשון, שחקנים כמו קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, קאלידו קוליבאלי, רוברטו פירמינו ועוד, עזבו את אירופה לכיוון הכסף הגדול. אז בואו נעשה לכם קצת סדר עם כמה שמות נוצצים שנותרו חופשיים ויכולים לנהל משא ומתן עם כל קבוצה.

2 צפייה בגלריה
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
(צילום: AFP)

פרמייר ליג: 1. ווילפריד זאהה (קריסטל פאלאס) – מעורר עניין בפ.ס.ז' ובפנרבחצ'ה, כשגם בערב הסעודית גיששו. 2. דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד) – עזב את השדים האדומים לאחר 12 שנים, מועמד מוביל להתאחד עם כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר. 3. לוקאס מורה (טוטנהאם) – קיבל כמה הצעות ממולדתו ברזיל. 4. אדאמה טראורה (וולבס) – לאחר שעבר חצי עונת השאלה בברצלונה, הקיצוני ימני חזר לוולבס כדי להחיות את הקריירה שלו שנתקעה וכרגע עתידו בכדורגל האנגלי לא ברור.
לה ליגה: 1. מאט דוהרטי (אתלטיקו מדריד) – המגן שהגיע מטוטנהאם בינואר האחרון לא הרשים וסיים את דרכו בקבוצה. 2. מריאנו דיאס (ריאל מדריד) – חלוץ ריאל מדריד בחמש שנים האחרונות נפרד מהקבוצה לאחר שהוחלט לא להאריך את חוזהו.
סרייה א': 1. חואן קוואדראדו (יובנטוס) – לאחר 8 עונות בקבוצה, הקולומביאני יעזוב ככל הנראה את איטליה כשברצלונה, פ.ס.ז' ועוד מספר קבוצות בערב הסעודית בעקבותיו. 2. סמיר הנדנוביץ' (אינטר) – השוער הוותיק מסיים את חוזהו בקבוצה לאחר 11 עונות ואופציית הפרישה או חזרה לקבוצת נעוריו אודינזה על הפרק. 3. דנילו דאמברוזיו (אינטר) – המגן הימני יעזוב את מילאנו, ככל הנראה לקבוצת נעוריו פיורנטינה.

2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת יפן דאיצ'י קמאדה
שחקן נבחרת יפן דאיצ'י קמאדה
שחקן נבחרת יפן דאיצ'י קמאדה
(AP)

בונדסליגה:
דאיצ'י קמאדה (פרנקפורט) – הקשר היפני ששוויו מוערך ב-27 מיליון אירו מעורר עניין במילאן, שמובילה במרוץ להחתימו, אך גם אל הילאל הסעודית הציעה לו חוזה מפתה.
ליגה ראשונה (צרפת): 1. סרחיו ראמוס (פ.ס.ז') – הספרדי הוותיק ככל הנראה עומד לשחק לצד מסי באינטר מיאמי, כשגם אל נאסר ואל איתיחאד מועמדות להחתימו. 2. ג'ונתן במבה (ליל) – המלפפון הלוהט של צרפת מבוקש במספר קבוצות בפרמייר ליג ובלה ליגה, כשאתלטיקו מדריד מועמדת רצינית להחתימו. 3. אלכסיס סאנצ'ס (מארסיי) – אחרי חצי עונה מעולה שעשה בצרפת, הצ'יליאני הוותיק ככל הנראה יעבור גם הוא לערב הסעודית. 4. מוסא דמבלה (ליון) – החלוץ הצרפתי סיים את דרכו בצורה לא טובה בכדורגל הצרפתי, ובהתחשב בגילו (26) מושך הרבה תשומת לב במספר קבוצות באירופה. 5. ארון ראמזי (ניס) – הוולשי שניסה להחיות את הקריירה שלו בצרפת סיים את חוזהו וככל הנראה את הכדורגל האירופי, כשמספר קבוצות בערב הסעודית ובארה"ב בעקבותיו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.