לאלביס פרסלי יש תיאוריה למתי אתה יודע שאתה מאושר באמת. לפי אלביס זה קורה כשיש לך משהו לעשות, מישהי לאהוב ומשהו לצפות לו. ואיך זה מתקשר למשחק הערב? משהו לעשות - הערב 20.30, אצטדיון בלומפילד, מכבי ת"א נגד מכבי חיפה. מישהי לאהוב - מכבי ת"א. משהו לצפות לו - אוסקר גלוך.
אוסקר גלוך משחק בקריית־שלום מאז שהיה בן 6 (חגג 18 ב־1.4). הוא עבר את כל מחלקות הילדים, הנערים והנוער של מכבי. כשהיה בן 13, בעודו משחק בילדים ב', קיבל אביו הצעה כספית חריגה ממכבי חיפה כדי שיעבור לשורותיה. האב סירב בטענה שהילד צריך להישאר במועדון הגדול בארץ. את אותה עונה סיים גלוך עם 15 שערים, 12 בליגה ועוד 3 בגביע.
1 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(צילום: עוז מועלם)
שנה אחרי בילדים א' גלוך כבר כבש 26 שערים בליגה והוסיף עוד 3 בגביע. ב-3 העונות שלו בנערים כבש גלוך 47 שערים בליגה והוסיף עוד 19 בגביע המדינה, סך הכל 66 שערים לקשר שמשחק מתחת לחלוץ!
קבוצת הנוער בה שיחק עד שזומן ע"י קרסטאיץ' מובילה את ליגת הנוער כאשר גלוך הוא אחד השחקנים הבולטים שהיו בקבוצה עם 14 שערי ליגה.
משחק הבכורה שלו היה בגביע הטוטו בתחילת העונה ב־1:1 נגד הפועל ירושלים, שם החמיץ פנדל והצהובים הודחו. משחק נוסף בו עלה כמחליף היה ב־0:4 בגביע על מכבי יפו. מאז לא שיחק במדי הקבוצה הבוגרת, ככל הנראה עד הערב.
במשחק נגד הונגריה בשלב העילית של נבחרת הנוער הראה כמה כישרון יש לו ברגליים שהכניס פס ענק בין 4 שחקנים והשאיר את אריאל לוגסי מול השוער. כבר אז נשמעו קולות של אוהדים לזמן אותו לקבוצה הבוגרת. חלפו שלושה שבועות, 2 תוצאות תיקו בפתיחת הפלייאוף ופציעה של דן ביטון והנה זה קרה, קרסטאיץ' החליט לזמן את השחקן ואפילו לפתוח איתו.
קרסטאיץ' ניסה להרגיע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר שאין על השחקן טיפה של לחץ. הלחץ הוא רק עליו, הרי ברור שזו קלישאה שנועדה להוריד את הלחץ מגלוך.
לעלות הערב בהרכב במשחק ליגה ראשון שלך ועוד במשחק נגד חיפה, מול 30 אלף איש, שאתה אמור לתפוס את מקומו של אחד השחקנים החשובים במערך של מכבי, אין סיכוי שאין עליך לחץ, אבל מצד שני ככה נולדים שחקנים גדולים. ככה נולדים כוכבים.
אז לפי התיאוריה של אלביס אני אמור להיות כבר מאושר, אחרי הכל שלושת החוקים מתקיימים אצלי, אבל גול ניצחון של גלוך הערב ואפשר יהיה להגדיר מהו אושר מחדש.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.