תחילה, כל הכבוד לנבחרת הנהדרת שלנו על תוצאה מכובדת מאוד במגרש מאוד קשה שהרבה נבחרות איבדו בו נקודות. עם זאת, הרומנים היו ביום רע, ובמהלך המחצית הראשונה הנבחרת לא נראתה טוב וזה בגלל שהשחקן שמשחק בקבוצה הכי גדולה מבין השחקנים הישראלים, דניאל פרץ, לא קיבל את הקרדיט בשער. לפתוח עם עומרי גלזר בשער התגלתה כטעות ענקית.
במחצית השנייה משהו התחבר לנבחרת. זה הרגיש שמהשער האדיר של גלוך הנבחרת הצליחה לייצר מצבים ולספק את המחצית הכי טובה שלה בקמפיין הנוכחי. לדעתי חזן היה צריך להכניס את דין דוד ולא את שון וייסמן בחילוף עם דור תורג׳מן. יש לי תחושה שחזן לא סופר את דוד, וזו נקודה למחשבה עבורו.

1 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
גלוך
(צילום: AP Photo/Andreea Alexandru)

שון גולדברג הוביל את קו ההגנה שלנו למשחק נהדר ביחד עם רוי רביבו שהיה מצוין, אבל בין הנקודות החלשות של הנבחרת היו אלי דסה ומיגל ויטור שהרגישו כבדים מהדקה הראשונה. אלון חזן העמיד במרכז המגרש את נטע לביא ודור פרץ שהיו במשחק נהדר ושלטו בקצב, בעוד אוסקר גלוך כבש ועשה דריבלים בצורה אדירה .
לתחושתי, העובדה שמנור סולומון צריך להוביל את הנבחרת שלנו מערימה עליו קשיים אדירים, ולכן הוא לא יכול להביא את היכולות שהוא מביא בליגה האנגלית. שגיב יחזקאל היה נהדר, להרגשתי הוא יכול לתרום יותר מעמדת המגן הימני כך שאפשר לזמן את ענאן חלאילי לקו ימין. תורג'מן הוא פנומן אדיר, אבל מבחינתי הוא עדיין לא צריך להיות החלוץ המוביל של הנבחרת שלנו (לפחות לא בשלב הזה). מבאס מאוד שלנבחרת שלנו אין שחקן שפותח בכל משחק בעמדה הזאת.
מבחינתי, לנבחרת שלנו צריך להיות חלוץ אחד שפותח בכל המשחקים וקוראים לו ערן זהבי, השחקן הישראלי בכושר הכי טוב, מלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים, שחקן שמספק מנהיגות לכל השחקנים הצעירים. במידה שאתה רוצה שחקן בקבוצה שלך אתה תוריד עבורו גם את הירח, ומבחינתי יוסי בניון צריך להבין שבשביל לעלות ליורו הוא צריך את השחקנים הישראלים הכי טובים שיש, גם אם צריך להתפשר לתת לשחקן לישון בחדר לבד.
לנבחרת שלנו מצפה משחק מאתגר בבלומפילד מול בלארוס. מפה אני רוצה לשלוח מספר מילים לשחקנים שעושים חיל במדים הלאומיים ומביאים גאווה למדינה שלמה: אתם יכולים לעשות פה דבר שלא נעשה מעולם, זו הזדמנות שלא תחזור.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.