לפני מספר ימים חגגה טניסאית העבר האגדית סרינה וויליאמס שנה להולדת בתה אדירה ריבר וויליאמס. לכבור המאורע, העלתה וויליאמס לעמד האינסטגרם שלה, שמונה לא פחות מ-17.4 מיליון עוקבים, תמונות חדשות שלה ושל בתה, ואף שיתפה את משמעות השם.
"לפני שנה ילדתי את בתי השנייה, אדירה ריבר אוהניאן", כתבה וויליאמס בפוסט שהעלתה. "היא קרן אור אמיתית. הנה הצצה לאלבום הלידה שלי". יחד עם הפוסט, צורפו תמונות של סרינה בתקופת ההריון כשנשאה את אדירה.
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
ריגשה את מיליוני עוקביה. סרינה וויליאמס
(AP Photo/Damian Dovarganes)
בנוסף, העלתה סרינה פוסט בו היא נראית עם אדירה ובעלה אלכס אוהניאן, וכאמור, הסבירה את משמעות השם: "אדירה זו הטיה נשית למילה העברית הקלאסית 'אדיר', שמופיעה בתנ"ך. המשמעות שלה היא 'עוצמתי', 'חזק' ו'קסום'. השם האלגנטי הזה פופולרי בהרבה תרבויות ברחבי העולם".
טניסאית העבר האגדית כמובן לא שכחה את בתה הבכורה, אולימפיה, והעלתה פוסט שלישי בו כתבה: "אולימפיה תמיד שם בשבילי. עוד לפני שנולדה בתי השנייה, תמיד תהיתי 'איך אוכל לאהוב משהו באותו אופן שבו אני אוהבת את אולימפיה, ואז אדירה הגיעה. היא כל כך מיוחדת, כל כך מצחיקה, כל כך אוהבת, כל כך מתוקה וכל כך חזקה. אלוהים גורם ללב להתרחב. האהבה שלי לאולימפיה לא פחתה בשום אופן, אלא הלב שלי התרחב והכפיל את גודלו, ויש לי מקום לעוד אהבה!".
סרינה קיבלה אלפי תגובות לפוסטים שהעלתה, בין השאר מדמויות מפורסמות. השחקנית מינדי קלינג כתבה: "שם נפלא לאייקון".
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
כוכבת על
(צילום: AP)
בריאיון שערכה לאחרונה לתוכנית טלוויזיה בארה"ב סיפרה וויליאמס על היותה אם לשתי בנות: "שתיים זה שונה, אבל עדיין לא התחלתי לחוות את זה בגלל שיש פער של שש שנים ביניהן. אולימפיה בבית ספר במשך רוב היום ואני יכולה להיות עם אדירה במשך מרבית היום. כשאולימפיה חוזרת הביתה, יש לי את הזמן להקדיש לה".

אחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה

סרינה התחילה את הקריירה שלה ב-1997, ובתוך כמה שנים הפכה לטניסאית מספר 1 בעולם ללא עוררין עם 39 תארי גראנד סלאם (23 ביחידות, 14 בזוגות נשים ו-2 בזוגות מעורבים). היא אחותה הצעירה של ונוס וויליאמס, שהייתה בעצמה במקום הראשון בעולם, אבל סרינה הפכה לטניסאית הבכירה במשפחה.