יום התחרות השלישי באליפות ארה"ב הפתוחה יצא אתמול (רביעי) לדרך תחת החום הכבד, והמשיך לאורך הלילה, כאשר במוקד, האלוף המכהן נובאק ג'וקוביץ' (2 בעולם) חלף על פני בן ארצו, הסרבי לסלו ג'רה, בדרך לסיבוב השלישי. סשה זברב (4 בעולם) הדיח את הצרפתי אלכסנדר מולר. אצל הנשים, האלופה קוקו גוף (3 בעולם) והפיינליסטית של השנה שעברה, ארינה סבאלנקה (2 בעולם), העפילו לסיבוב השלישי בזכות ניצחונות על טטיאנה מריה ולוסיה ברוזנטי (בהתאמה).

גברים

נולה מגיע לטורניר בניו יורק עם השאיפה לזכות בגראנד סלאם 25 בקריירה. לפנות בוקר, ג'רה (109 בעולם), עשה לו חיים קשים לפני שנאלץ לפרוש בגלל פציעה במערכה השלישי, כשעל לוח התוצאות 4:6, 4:6, 0:2 לג'וקוביץ.
3 צפייה בגלריה
פדראו
פדראו
הזיע הרבה. ג'וקוביץ'
(צילום: AL BELLO / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
זברב הגרמני אף הוא בסיבוב השלישי. אחרי שתי מערכות יחסית שוויוניות, שבמהלכן איבד לא פחות מ-10 משחקונים למדורג 77 בעולם, הגיעה מערכה חד צדדית שהכריע את המשחק – 4:6, 6:7, 1:6. גם קספר רוד הנורווגי (8 בעולם) בשלב הבא בזכות ניצחון 4:6, 2:6, 6:2, 6:7 על גאל מונפיס הצרפתי (44 בעולם). אנדריי רובלב (6 בעולם) חזר מפיגור של שתי מערכות בדרך לניצחון 6:4, 7:5, 1:6, 2:6, 2:6 על ארתור רינדרקנץ' הצרפתי.

נשים

סבאלקנה, שהייתה רחוקה משחק אחד מזכייה בשנה שעברה, עשתה צעד נוסף אל עבר הגמר עם ניצחון 3:6, 1:6 על האיטלקיה לוסיה ברוזנטי (76 בעולם). אחת היריבות העיקריות שלה על התואר, האלופה, גוף, השיגה אף היא את הכרטיס לשלב הבא לאחר שלא איבדה אף מערכה מול הגרמנייה טטיאנה מריה (99 בעולם) בדרך לניצחון 4:6, 0:6.
3 צפייה בגלריה
ארינה סבאלנקה
ארינה סבאלנקה
הפעם רוצה ללכת עד הסוף. סבאלנקה
(צילום: Luke Hales/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
פדראו
פדראו
סימנה 'וי'. גוף
(צילום: CHARLY TRIBALLEAU / AFP)
אלופת ווימבלדון, ברבורה קרייצ'יקובה, שחלמה על זכייה בגראנד סלאם שני ברציפות, סיימה את דרכה באליפות אחרי הפסד 6:4, 7:5 לאלנה-גבריאלה רוסה. עבור הרומניה (122 בעולם) מדובר בהישג שיא בקריירה, לאחר שהשיגה לראשונה כרטיס לסיבוב שלישי בטורניר גראנד סלאם כלשהו.