1:1 ביתי מול קוסובו, תיקו מאכזב במשחק שהנבחרת הייתה חייבת לקחת בו את כל הנקודות. לצערנו במשחק הזה הסתפקנו בתיקו, אבל אלון חזן יכול להתנחם בכך שהרוויח נקודת אור גדולה בדמות דור פרץ.
הקהל הגיע בהמוניו ומילא את בלומפילד, והייתה הרגשה של "הפעם זה שלנו" ואנחנו צריכים לעשות את זה. במקום זאת פתחנו את המשחק בצורה לא טובה, ובשונה מהמשחקים בפגרה הקודמת לא לחצנו גבוה. ההרגשה הייתה כאילו אנחנו רוצים להכניס את קוסובו למשחק, ובמקום להתחיל לכתוש את היריבה נתנו לה להכתיב את הקצב. אבל אחרי 20 דקות התחלנו לשחק, חזיזה, מנור וגלוך יצרו מצבי אחד על אחד טובים וגם כדורי רוחב מעניינים אל הרחבה, לצערנו לא היה מי שיבקיע. בפתאומיות השער העצמי של דסה הגיע - רז שלמה, בהפקרות גדולה, יוצא לדריבל במקום מסוכן במגרש ומאבד את הכדור, ומשם הדרך אל הרשת קצרה.

1 צפייה בגלריה
פלורנט מוסלייה, דור פרץ, נבחרת ישראל, קוסובו
פלורנט מוסלייה, דור פרץ, נבחרת ישראל, קוסובו
פרץ רודף אחרי מוסלייה
(צילום: עוז מועלם)

במחצית השנייה דברים התחילו להסתבך. מוריצ'י, החלוץ של קוסובו והשם החם אצל היריבה, משך אליו את שני הבלמים שלנו, שלמה ומיגל ויטור (שהיה במשחק ענק), מה שהיה מיותר לגמרי בגלל שמדובר בחלוץ לא מהיר, שאין לו שליטה טובה בכדור. ויטור בלבד היה צריך לצאת אליו בשביל לא לייצר מצבים מסוכנים ליריבה. אבל בדיוק כמו במחצית הראשונה, היריבה שולטת במשחק אבל התקפה בודדת שלנו מייצרת בישול גדול למנור ושער ראשון במוקדמות היורו לאלון חזן ולנבחרת.
והכובש הוא האיש המרכזי: דור פרץ היה המצטיין במשחק הזה, בדומה לגרניט ג'אקה שמשחק בנבחרת שווייץ שנפגוש בשלישי. הוא שלט בכדור, חילץ המון כדורים וגם הוביל את הנבחרת לשלל התקפות, בדומה למה שהשווייצרי עושה אצל מוליכת הליגה האנגלית ארסנל.
רק חבל שהחילופים של חזן היו מאוחרים ולא טובים. הייתה אפשרות להעלות מהספסל את רוטמן ויחזקאל על חשבונם של דסה וחזיזה, הם יכלו להוסיף מהירות ומחשבה קדימה. לדעתי חזן טעה בחילוף של גלוך ובזה שכנעאן נכנס. ברגע שהחילופים התבצעו מצידנו, נגמר המשחק שהתנהל מצד לצד במשך דקות רבות ללא עליונות ברורה של נבחרת מסוימת.
תיקו בשווייץ יהווה תוצאה מצוינת עבורנו להמשך הקמפיין, אבל כדי שנוכל לעשות משהו נגד השוויצרים חזן חייב להפיק לקחים מהמשחק ולשחק עם שגיב יחזקאל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.