ברצלונה מתחילה בתהליך שיקום ופותחת במסע הרכש שלה ואיתה השמות הרותחים שמצטרפים העונה לשורותיה. הרכש הראשון הוא מכונת השערים הפולנית רוברט לבנדובסקי, שעושה את דרכו מבאיירן מינכן הגרמנית בה כיכב בשמונה השנים האחרונות, וסיים את העונה שעברה עם סטטיסטיקה מפוארת של 35 שערים ב-34 משחקי ליגה. לבנדובסקי מגיע לבירת קטלוניה עם רקע מרשים ורצון עז להמשיך את המומנטום של הישגיו גם בקבוצתו החדשה ברצלונה.
1 צפייה בגלריה
לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג
(צילום: AFP)
יחד עם לבנדובסקי הצטרף לבארסה גם שחקן מרשים נוסף בשם ראפיניה, הקשר הברזילאי, שמגיע מלידס האנגלית. ראפיניה מסומן כפוטנציאל אדיר בחוליית הקישור של ברצלונה, שמעוניינת להגיע מחוזקת מספיק כדי להתמודד מול ריאל מדריד שתפסה פער משמעותי בשנים האחרונות.
לבנדובסקי אף מצטיין גם בנבחרת פולין עם כמות שערים מרשימה במספר (72). הוא מדורג רק במקום השני אחרי כריסטיאנו רונאלדו, שתפס את המקום הראשון מעל כולם עם 115 שערים בנבחרת הפורטוגלית.
צ'אבי, מאמן ברצלונה בשנה האחרונה, ללא ספק עשה שינוי מטורף מאז שחזר. נראה שהשחקנים החדשים שהוא מקבל העונה לסגל שלו יכולים לסייע לתקן את טעויות העבר, להחזיר את ברצלונה לקדמת הבמה, ואולי להוציא קצת חיוך בקרב האוהדים שכבר צמאים כל כך להצלחות. יהיה מעניין לעקוב אחר לבנדובסקי וראפיניה ונקווה שיסייעו לקבוצה לצאת לדרך חדשה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 07:02, 19.07.22