במשחק של מכבי ת"א מול נס ציונה בשבת היה כמעט הכל - שני אדומים, שני שערים ואפילו משיכות זמן. אבל מה שלא היה במשחק זה שחקן שייקח על עצמו את האחריות, אחד כמו גלוך בעונה שעברה, כמו ערן זהבי בקדנציה הקודמת שלו בישראל (שעליה עוד אדבר). הקבוצה מקריית שלום הייתה חסרת רעיונות ומבולבלת מבחינה התקפית. המשחק נראה כמו משחקים מהעונות הקודמות, ונוהל בצורה לא טובה. ללא ספק, ביכולת הזאת הקבוצה לא תצליח ללכת כמה צעדים קדימה ולהחזיר תארים לארונה.
המשחק הזה הבהיר עד כמה איביץ' לא מתאים למכבי הנוכחית. כשיש לך שחקנים ברמתם של פארפה, קניקובסקי, דן ביטון וכמובן גלוך, יובאנוביץ' וזהבי, ולמרות זאת המאמן מתעקש לשחק עם חמישייה בהגנה, זה כדורגל שלא מתאים לקבוצה הזאת ולסגל השחקנים שלה. איביץ' צריך להתאים את עצמו לקבוצה ולא להפך. בניית הסגל של התל אביבים לא טובה, והביקורת שמגיעה לאיביץ' מגיעה גם לברק יצחקי באותה מידה.

1 צפייה בגלריה
ברק יצחקי ו-ולדימיר איביץ'
ברק יצחקי ו-ולדימיר איביץ'
ברק יצחקי ו-ולדימיר איביץ' ביציע
(צילום: עוז מועלם)

מבחינת ערן זהבי, השחקן לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי מאז חזרתו, והוא נראה חלש ולא לרמה של מכבי תל אביב. כבר שמעתי אנשים שאומרים שהוא שחקן גמור, וקשה להתווכח איתם.
כנראה זו עוד עונה שהולכת למכבי תל אביב לאיבוד, וכבר בשלבים מוקדמים. כמו שקרה עם דוניס ו-ואן לוון, לדעתי גם איביץ' בדרך לקבל את מכתב הפיטורים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.