זה לבטח לא השיא שאוהדי קבוצת הבייסבול שיקגו ווייט סוקס רצו להתגאות בו. הווייט סוקס נכנסו הלילה (בין שישי לשבת) לספרי היסטוריה בדרך הגרועה ביותר שיש, כשספגו את הפסדם ה-121 העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בתולדות ה-MLB - לאחר שנוצחו 4:1 על-ידי דטרויט טייגרס.
הווייט סוקס הצליחו להימנע בשלושת המשחקים האחרונים מלקבוע את השיא השלילי, כולל ניצחון דרמטי על לוס אנג'לס דודג'רס באינינג ה-10 ביום רביעי האחרון. אך יומיים לאחר מכן, כאמור, ולמרות הופעה טובה של הפיצ'ר גארט קרוצ'ט, הקבוצה בכל זאת הפסידה ורשמה שיא עגום במיוחד. המאזן של שיקגו העונה כולל 39 ניצחונות לצד 121 הפסדים, כשנותרו עוד שני משחקים לסיום העונה הסדירה.
2 צפייה בגלריה
הפנים של אנדרו וון משיקגו אומרות הכל
הפנים של אנדרו וון משיקגו אומרות הכל
הפנים של אנדרו וון משיקגו אומרות הכל
(צילום: AP Photo/Duane Burleson)
הווייט סוקס שברו את השיא השלילי הקודם שהיה שייך לפידלפיה אייסס מ-1916 ודטרויט טייגרס מ-2003. יש לציין כי קליבלנד ספיידרס ספגו 134 הפסדים אי שם ב-1899, אך זה לא נחשב לשיא ב"עידן המודרני" בגלל מספר המשחקים הנמוך יותר באותה עונה. אגב, שיקגו זכתה בעבר בשלוש אליפויות MLB, האחרונה ב-2005.
"זה לא משהו שמישהו רצה להיות מזוהה איתו", הודה בעצב הג'נרל מנג'ר של הווייט סוקס, כריס גץ ופרגן לאוהדי הקבוצה: "חשוב לי מאוד להודות להם מכל הלב. הם היו איתנו לאורך העונה הקשה והכואבת הזו. הם לא ראויים לזה. זה היה מאוד קשה עבורי אישית, עבור הצוות וכל מי שבארגון. האוהדים שלנו בוודאי לא ראויים לעבור משהו כזה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הווייט סוקס מוצאים נחמה בעונה העגומה
אוהדי הווייט סוקס מוצאים נחמה בעונה העגומה
אוהדי הווייט סוקס מוצאים נחמה בעונה העגומה
(צילום: Kamil Krzaczynski-Imagn Images)
הקבוצה תנסה לסיים את העונה בצורה הכי "מכובדת" שיש, למרות השיא המביך. כמו כן, גץ הבהיר כי המועדון כבר החל בהכנות לעונה הבאה. בשיקגו יצטרכו למנות מאמן קבוע לאחר פיטוריו של פדרו גריפול בחודש שעבר, ולקבל החלטות משמעותיות לגבי הסגל, כולל אפשרות להתכונן לעזיבת מספר שחקנים מובילים כמו לואיס רוברט ג'וניור וגארט קרוצ'ט.
בנוסף, הקבוצה תצטרך להחליט אם לממש את האופציה של 25 מיליון דולר על חוזהו של יואן מונקדה, שהחמיץ את רוב העונה בגלל פציעה. גץ סיכם: "האתגר כעת יהיה לא רק להתאושש מהעונה הקשה, אלא גם לבנות תשתית חזקה לעתיד ולהחזיר את אמון האוהדים".