טניס הוא משחק שונה מכדורסל ומכדורגל. לא משנה כמה טוב היית בשתיים ואפילו בשלוש מערכות, אין פה זמן מוקצב ומוגבל שיציל אותך במקרה של ירידה ביכולת במהלך המשחק. אתה צריך לדעת לסיים אותו, ואף אחד אחר לא יעשה את זה במקומך.
אפשר רק לדמיין מה עבר אתמול על פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי בשמינית גמר רולאן גארוס מול נובאק ג'וקוביץ', במדורג ראשון בעולם. הוא הוביל 1:2 במערכות, שיחק מעולה והיה כל כך קרוב לנצח. תחשבו על זה שאתם מרחק נקודות בודדות מלהעיף את מלך הגראנד סלאמים של כל הזמנים. אני, רק מלכתוב את השורות האלה, נכנסתי ללחץ.

1 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(צילום: REUTERS/Stephanie Lecocq)

סרונדולו, למרות שחטף 6:1 במערכה הראשונה, שינה לגמרי את המשחק בשתי המערכות הבאות, הצליח לחזור לעניינים ואפילו כמעט לנצח. אבל כדי לנצח את ג'וקוביץ' בגראנד סלאם אתה צריך לדעת שאין לך שנייה לעצור, ואם תוריד את הרגל מהגז הזדמנות חייך תתפספס. וזה בדיוק מה שקרה, נובאק התעורר וסרונדולו נשאר רק עם המחמאות.
לצערו הגדול של נובאק, אם ימשיך לשחק ככה בשלבים הבאים, כשמחכים לו שחקנים כמו קרלוס אלקראס ויאניק סינר הרעבים, זה כנראה לא יספיק. עידן שלושת הגדולים של הטניס קרוב לסיומו - רפאל נדאל הושפל במגרש האהוב עליו, רוג'ר פדרר כבר פרש, ועדיין, כדי לנצח את ג'וקוביץ במשחק של הטוב מ-5 מערכות, צריך לדעת לסיים את הסיפור.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.