אליפות העולם לנוער בהתעמלות אמנותית ברומניה מספקת הצצה לדור ההמשך בענף, כאשר היום (ראשון) הכותרה אלונה טל פרנקו כאלופת עולם, והנבחרת הקבוצתית זכתה בשתי מדליות זהב.
טל פרנקו, אותה מלוות המאמנות לנה זליקמן ואלונה קושבצקי, זכתה במדליית הזהב ועלתה על ראש הפודיום בתרגיל החישוק, לאחר שזכתה לציון של 31.6 נקודות בגמר. במכשיר הכדור זכתה רגינה פולישצ'וק, אותה מלווה המאמנת ויקה קושל, במדליית הארד עם ציון של 30.35 נקודות.
2 צפייה בגלריה
אלונה טל פרנקו ורגינה פולישצ'וק
אלונה טל פרנקו ורגינה פולישצ'וק
אלונה טל פרנקו ורגינה פולישצ'וק
(צילום: איגוד ההתעמלות )
2 צפייה בגלריה
מתעמלות הנבחרת
מתעמלות הנבחרת
שתי מדליות זהב. מתעמלות הנבחרת
(צילום: איגוד ההתעמלות )
מתעמלות הנבחרת זכו במדליית הזהב בגמר תרגיל החבלים לאחר שקיבלו ציון של 30.75 נקודות וגברו על בולגריה שסיימה שנייה (30.25 נקודות) ועל אזרבייג׳ן שסיימה שלישית (29 נקודות), כמו גם במדליית זהב תרגיל כדורים אחרי שקיבלו ציון של 32.250 נקודות בגמר, לפני בולגריה (30.6 נקודות) ואזרבייג'ן (30.150 נקודות).
מתעמלות הנבחרת הן אלינור גרץ, שלי אלגאי (מכבי תל אביב), ענת שניידר (מכבי מקפ"ת פתח תקוה), מיטל סומקין (הפועל רמת אליהו ראשון לציון), קסניה קוליק (מועדון עירוני חולון) ויובל שולמן (מכבי ג'ים קרית ביאליק). מאמנות הנבחרת הן איילת זוסמן, נטלי מלכה ואירנה מיידניק.
מטעם איגוד ההתעמלות נמסר: "אנחנו מאושרים וגאים במתעמלות הצעירות שלנו על ההישגים באליפות העולם. ישראל היא המדינה היחידה בתחרות שהעפילה לכל הגמרים האפשריים. התכנית המקצועית אותה מתווה האיגוד בהובלתה של איילת זוסמן מוכיחה את עצמה בכל התחרויות החשובות בענף ואנחנו שמחים לראות גם את הדור הצעיר שלנו בצמרת העולמית של הענף!".
פורסם לראשונה: 16:18, 09.07.23