נויה ברעם ושחר טיבי סיימו הבוקר (רביעי) במקום השמיני את תחרות השייט בדגם מפרשיות 470 באולימפיאדת טוקיו. "אנחנו מרגישות שאפשר היה לעשות יותר. גם עכשיו בשיוט המדליות היינו קרובות לסיים את האולימפיאדה במקום השישי. סך הכל עמדנו במטרות שלנו, וזה משמח אותנו", אמרה ברעם.
טוקיו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
טיבי הסבירה את ההבדל בין תחרות באולימפיאדה לתחרויות אחרות: "הים היה אותו ים, המתחרות אותן מתחרות והסירה אותה סירה. אבל את כל המסביב קשה להסביר. זה שהוציאו מסוק כדי לצלם תחרות 470 זה לא נתפס. הספורטאי פה בטוקיו הוא הדבר הכי גדול, כמו אלוהים. זאת חוויה מדהימה. מאוד נהניתי משלושת השבועות שלנו כאן".
2 צפייה בגלריה
סיימו בצורה נפלאה. נויה ברעם ושחר טיבי
סיימו בצורה נפלאה. נויה ברעם ושחר טיבי
ברעם וטיבי
(צילום: רויטרס)
לצערן של השתיים, זאת הייתה התחרות האחרונה שלהן יחד מכיוון שמאולימפיאדת פריז 2024 הדגם אמנם נשאר, אך הופך למעורב (גברים ונשים). "פריז קרובה מאוד, ואין זמן יותר מדי להתלבט. כל אחת תצטרך לקבל החלטה. אני בטוח אמשיך לעוד קמפיין אם לא לעוד ארבעה. אני מאוד אוהבת את הסירה הזאת", אמרה טיבי.
לפי התשובה של ברעם, נראה שהיא ויתרה על האפשרות להגיע לפריז בעוד שלוש שנים: "מאוד מבאס שה-470 הופך להיות מעורב ולא ממשיך ככה. אם זה היה נשאר רק נשים היה ברור לי שאמשיך לעוד שלוש שנים, ונכוון לזהב. אבל זה המצב, ואני מתלבטת. אני מאוד אוהבת את שחר ומעריצה שלה".
2 צפייה בגלריה
נויה ברעם  ושחר טיבי
נויה ברעם  ושחר טיבי
צמד הישראליות בתחרות בטוקיו
(צילום: רויטרס)
המאמן של השתיים, אילן תשתש, התייחס לתצוגה שלהן באולימפיאדה: "אני נותן לבנות חד משמעית ציון 10 על ההופעה שלהן. זאת הופעה ראשונה שלהן באולימפיאדה, לא בתנאים שהן מכירות. מגיע להן המון כבוד וגם לצוות המקצועי והניהולי שהיה סביבן. הבנות הוציאו את המירב הרבה בזכותם".