האלופה מכבי ראשון לציון שומרת על מאזן מושלם גם לאחר המחזור השישי בליגת ווינר בכדוריד, אחרי שגברה 30:35 על בני הרצליה. ירמי סידי בלט אצל הצהובים עם 9 שערים, נדב ניזרי כבש 7, גל עזריאל וגיא גרא הוסיפו 4 כ"א. הרצליה ספרה הפסד שני ברציפות כשניב צורף, ברק קרמון ואסף אוחיון בלטו אצלה עם 5 שערים כ"א.
מחזיקת הגביע, הפועל אשדוד ניצחה את מכבי ת"א 30:31. עמית סטלמן בלט עם 6 שערים, פיליפ גרובור, פיליפ אירוביץ' ורואי סולומון כבשו 5 שערים. אצל המפסידה בלטו טל הרשקוביץ' (8 שערים), דור קלדרון ויפתח דהן (5 כ"א).
2 צפייה בגלריה
הפועל אשדוד מכבי ת"א
הפועל אשדוד מכבי ת"א
איתי סויסה מהפועל אשדוד מול שניר נציה ממכבי ת"א
(צילום: איתי אניג'ר)
2 צפייה בגלריה
הפועל ראשון מוצקין
הפועל ראשון מוצקין
בן גונן מהפועל ראשון נגד אורן כהן ממוצקין
(צילום: הדר ואן קולא)
הפועל ראשל"צ עם ניצחון שלישי העונה, 26:37 על מכבי קריית מוצקין. אמיר שניידר (9 שערים), אסף שרון (7), בן גונן, יואב פלח ותומר בונדהיימר (4 כ״א) בלטו בשורות האדומים. נמניה סקורוביץ' הוביל את מוצקין עם 8 שערים. אס"א תל אביב, שהפסידה בדרבי למכבי במחזור שעבר, רשמה ניצחון ראשון לעונה 27:41 נגד הפועל ר"ג. עידו בדור הוביל את אס"א עם 10 שערים, וניתן זהבי תרם 7.
במשחק נוספים: א.כ נס ציונה - מ.כ חולון 24:24 (11:14 במחצית), הפועל קרית אונו - א.ס רמת השרון 36:23 (19:9)
במסגרת המחזור ה-7, שיתקיים ביום שישי: רמת השרון - נס ציונה, קרית מוצקין - קרית אונו, אס"א ת"א - הפועל ראשל"צ, מכבי ת"א - הפועל ר"ג, בני הרצליה - הפועל אשדוד, מ.כ חולון - מכבי ראשל"צ.