מהרגע שבו החליט כריסטיאנו רונאלדו לעזוב את יובנטוס, היה נראה לכולם שהוא בדרך למנצ'סטר סיטי, אך הרגע האחרון רונאלדו הלך עם הלב וחזר הביתה. אגדת מנצ'סטר יונייטד שבה "לתיאטרון החלומות".
רונאלדו לא מפסיק לחפש אתגרים, ולאחר שזכה בכל תואר אפשרי בקריירה שלו ושבר כל שיא אישי, בגיל 36.5 הוא בוחר לחזור לפריימר־ליג, לליגה הטובה בעולם, ובוחר בקבוצה בה הוא התפתח להיות השחקן הטוב בעולם. המעבר הזה הוא מרגש, כי רונאלדו עושה קאמבק לאולד טראפורד לאחר 12 שנה וסוגר מעגל מרגש.

1 צפייה בגלריה
ההודעה של מנצ'סטר יונייטד על הסיכום לגבי רונאלדו
ההודעה של מנצ'סטר יונייטד על הסיכום לגבי רונאלדו
ההודעה של מנצ'סטר יונייטד על הסיכום לגבי רונאלדו
(צילום: מנצ'סטר יונייטד)
גולת הכותרת היא האתגר הענק של כריסטיאנו – לשחק בקבוצה שלא זכתה באליפות משנת 2013 ובצ'מפיונס מאז 2008 כשהוא עוד היה שם. להשיב את האליפות לצד האדום של מנצ'סטר ולחזור להיות פקטור בליגת האלופות. לחזרתו של כריסטיאנו ליונייטד יש משמעות אדירה על שובה של יונייטד לבמה המרכזית של אירופה, לאחר שבקיץ הנוכחי היא החתימה את רפאל וראן וג'יידון סאנצ'ו, ויחד עם רונאלדו, הכובש הגדול בהיסטוריה, היא נראית מפחידה.
ז'ורז'ה מנדש, סוכנו של כריסטיאנו, ניהל מו"מ עם סיטי ועל פי דיווחים של בכירי העיתונאים ברחבי העולם היה נראה שהוא בדרך לצד התכול של מנצ'סטר. אך בפועל מנדש היה כל הזמן בקשר עם ראשי הצד השני, וכשהיה צריך יונייטד הפעילה את נשק יום הדין, סר אלכס פרגוסון.
לאחר השיחה של פרגוסון עם חניכו לשעבר כבר היה ברור שיש עסקה והחזרה המרגשת של השנה יוצאת אל הפועל.
השמות שיש היום בסגל של יונייטד מציתים את הדמיון: פוגבה, פרננדש, סאנצ'ו, גרינווד, ראשפורד, קבאני ורונאלדו.
השנים ביובנטוס לא מוגדרות כהצלחה מסחררת מהסיבה שרונאלדו לא הצליח להשתדרג יחד עם יובה ולזכות עימה בליגת האלופות, שזו הייתה הציפייה ממנו כשהגיע לטורינו, למרות ששיחק בקבוצה אפורה ולא איכותית.
אך בפן האישי הוא סיפק את המספרים שאנחנו רגילים לראות מהפנומן הפורטוגלי: 101 שערים ו־22 בישולים ב־134 הופעות. בנוסף, הוא הוסיף לארון שתי אליפויות, שתי זכיות בסופר קאפ האיטלקי וגביע איטלקי אחד.
וכמובן שאי אפשר מבלי להשוות בין רונאלדו למסי, בטח שבקיץ אחד שניהם הם שחקנים מרכזיים בשוק ההעברות העולמי.
רונאלדו בן ה־36.5 בחר ללכת לליגה הטובה בעולם ולחתום במנצ'סטר יונייטד המפוארת, בעוד מסי בחר באופציה הנוחה והקלה, לשחק בליגה הצרפתית החלשה לקראת סוף הקריירה ולא לאתגר את עצמו. כריסטיאנו ימשיך לכתוב את ההיסטוריה שלו במד הקבוצה בה כיכב וצמח במשך 6 שנים, ומאז 2009 כשעזב אוהדיה רק ציפו לחזרתו – והנה זה קורה.
חלון ההעברות של קיץ 2021 שבר כל שיא אפשרי של הפתעות וריגושים, וללא ספק החזרה של רונאלדו לאולד טראפורד היא המרגשת והמפתיעה ביותר שחווינו בקיץ הזה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.