הפתיחה החזקה של נאפולי היא משב רוח מרענן לכדורגל האיטלקי. הקבוצה מדרום המדינה הדהימה את ליברפול 1:4 בפתיחת שלב הבתים בצ'מפיונס ונראה שהיא בדרך לעונת קאמבק גדולה. שחקניו של לוסיאנו ספלאטי התחילו את הסריה א' עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו והם חזק בצמרת.
נאפולי נפרדה מכמה שמות דומיננטיים הקיץ, כגון קאלידו קוליבאלי הסנגלי שעזב לצ'לסי, פביאן רואיס הקשר בן ה־26 שעזב לפריז סן ז'רמן, וכמובן אחד מסמלי הקבוצה, דריס מרטנס שעזב לגלאטסראיי. מנגד, הצטרפו כמה שחקנים שראוי לציין, כמו מין-ג'ה קים הבלם הדרום קוריאני, מתיאס אוליביירה מחטאפה, אנדרה זאמבו אנגיסה הנהדר שהגיע מפולהאם וכמובן החלוץ הגיאורגי שכרגע נראה כמו הדבר הלוהט באיטליה, חוויצ'ה קבאראצחליה.
1 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
(צילום: EPA)
קבארה בן ה־21 הגיע מדינאמו באטומי ופתח בסערה את הקדנציה באיטליה. ב־6 משחקים בלבד בכל המסגרות כבר יש לו ארבעה שערים ושני בישולים. לצידו של הגיאורגי בהרכב מככבים עד כה ויקטור אוסימן ופיוטר זיילינסקי שמוסיפים דלק בהתקפה.
כמובן שנאפולי תקווה להמשיך את המומנטום. מדובר בקבוצה שמחה שמפגינה קבוצתיות נפלאה מתחילת העונה וכיף לראות אותה משחקת. עדיין לא ברור אם זה יספיק לאליפות, אבל אין ספק שהכיוון נראה חיובי בקרב על הסקודטו. ההצגה מול ליברפול היא מסר לא רק ליריבות באיטליה, אלא לאירופה כולה. נאפולי חזרה ובגדול.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.