באיגוד הכדוריד ומכבי ת"א נפרדו היום (ראשון) מאיש העסקים רענן סובל, שהלך לעולמו לאחר שנאבק במחלת הסרטן. לאורך השנים היה סובל מעמודי התווך של המועדון הצהוב, והוביל אותו יחד עם היו"ר איל פרולינגר לצמרת הענף. בן 67 במותו.
הפעילות של סובל במועדון הצהוב החלה מעונת 2011/12, מאז הוא נטל חלק בניהול המועדון, השקיע, תרם וגייס תמיכות רבות. "התרומה שלו קידמה את מכבי ת"א לימי הזוהר שלה", נמסר מהיום מאיגוד הכדוריד. "יהי זכרו ברוך - אנו משתתפים בצער המשפחה, חבריו ומועדון הכדוריד של מכבי תל אביב".
1 צפייה בגלריה
סובל. הוביל מהפכה במכבי ת"א כדוריד
סובל. הוביל מהפכה במכבי ת"א כדוריד
סובל. הוביל מהפכה במכבי ת"א ובאיגוד הכדוריד
(צילום מתוך העמוד הרשמי של איגוד הכדוריד)
סובל, כאמור, היה חלק מצוות ניהולי שהוביל את הצהובים לזכייה ראשונה באליפות הכדוריד בעונת 2013/14, לאליפות השנייה בעונת 2015/16, לזכייה בגביע המדינה בעונת 2016/17, ולהעפלה לשלב חצי גמר גביע האתגר האירופי בעונת 2012/13, וההעפלה היסטורית לשלב הבתים בגביע ה-EHF בעונת 2016/17.
סובל, איש עסקים, ופעיל מרכזי בעברו באגודת מכבי תל אביב, במכבי תנועה עולמית, שימש בעברו גם כחבר הנהלת איגוד הכדוריד.
דורון שיטרוק, יו"ר מכבי ת"א, ספד הבוקר: "איבדנו חבר נאמן, איש ניהול מהרמה הגבוהה ביותר, מאמץ יוצא דופן, מכביסט ברמ"ח אבריו, שראה את טובת הקבוצה והמועדון לפני הכל. מכבי תל אביב תמצא את הדרך להנציח את זכרו".
איל פרולינגר, יו"ר קבוצת הכדוריד של מכבי ת"א: "הלב כואב והעצב עמוק. נפרדים אנו מרענן, חבר יקר שותף לדרך, אבל בראש ובראשונה - אדם, איש שערכים של יושר, חברות, נאמנות ודבקות במטרה היו לחם חוקו".
הלווייתו תתקיים מחר (שני) בבית העלמין בקריית שאול, בשעה 11:00.