פוסט חושפני של השחיינית הקנדית, מרי-סופי הארווי, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה, מטלטל ביממה האחרונה את הענף.
הארווי כתבה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא סוממה בערב האחרון שלה באליפות בחודש שעבר בבודפשט וכי יש "חלון של ארבע עד שש שעות שבו אני לא יכולה לזכור כלום". פינ"ה, התאחדות השחייה העולמית, הודיעה כבר כי היא תפתח בחקירת המקרה וכי "ההאשמות של הארווי מעיקות".
3 צפייה בגלריה
מרי-סופי הארווי
מרי-סופי הארווי
"מעולם לא חשתי יותר מבוישת". הארווי
(צילום: gettyimages)
בפוסט שפרסמה, הארווי בסך הכל ביקשה תשובות לכל מה שקרה לה בלילה האחרון בבירת הונגריה, אז יצאה לחגוג וחזרה לחדרה במלון כשהיא פצועה. "באותו לילה סוממתי", כתבה הקנדית ופרסמה תמונות של כמה חבורות וסימנים על גופה.
"באותו זמן לא הייתי מודעת למה שקרה לי, אני רק זוכרת שהתעוררתי למחרת בבוקר אבודה לגמרי עם רופא הנבחרת ליד מיטתי. הדבר היחידי שאני יכולה להגיד זה שמעולם לא חשתי יותר מבוישת מזה", הוסיפה השחיינית הצעירה.
הפוסט החושפני שפרסמה הארווי
לאחר שחזרה לקנדה, מספרת הארווי כי אמה הרגישה כי השתנתה: "זה הרגיש ועדיין מרגיש כאילו הגוף שהייתי בו לא היה שלי. אז בבודפשט החברים שלי סיפרו לי שהיו צריכים לשאת אותי חזרה למלון כי הייתי מחוסרת הכרה". השחיינית הקנדית טופלה בבית חולים על-ידי רופאים ופסיכולוגים והודתה כי חשה "ברת מזל לצאת מהאירוע רק עם מכה בצלעות וזעזוע מוח".
הארווי סיכמה: "למרה הצער, האירועים הללו קורים יותר ממה שאנחנו חושבים. דווח על מספר מקרים כאלו לאורך השנים, אבל עדיין לא מדברים עליהם מספיק. לכל מי שקוראת את זה, היזהרי. גם אני חשבתי שזה לא לעולם לא יקרה לי, במיוחד כשאני מוקפת בחברים, אבל זה קרה".
3 צפייה בגלריה
הארווי
הארווי
המכות היבשות שספגה הארווי באותו לילה שסוממה
(צילום: מתוך האינסטגרם של מרי-סופי הארווי)

"עדיין מפחדת לחשוב על הלא נודע באותו לילה"

התאחדות השחייה הקנדית מסרה תגובה קצרה: "אנחנו מודעים לתקרית במהלך התחרות. ברגע שנודע לנו על המקרה, מרי קיבלה טיפול רפואי מהצוות שלנו במקום ואישור לחזור הביתה".
הקנדית בת ה-22 התחרתה במקצה ל-200 מ' חופשי באליפות העולם האחרונה וזכתה עם נבחרת השליחות במדליית הארד בגמר ה-4X200 חופשי. היא גם ייצגה את קנדה באולימפיאדת טוקיו האחרונה ואמורה להתחרות גם במשחקי חבר העמים הבריטי, שייפתחו בבירמינגהאם בסוף החודש.
3 צפייה בגלריה
מרי-סופי הארווי
מרי-סופי הארווי
"לא אתן לאירוע הזה להגדיר אותי מחדש". הארווי
(צילום: gettyimages)
"הצוות שלנו נמצא בקשר עם מרי מאז שחזרה לקנדה ואנחנו מציעים לה את תמיכתנו. בנוסף אנחנו ממשיכים לאסוף מידע על המצב, והתיק הועבר למשרד הספורט כדי שימשיכו לחקור את העניים", הוסיף דובר התאחדות השחייה הקנדית, נייתן ווייט.
"אני עדיין מפחדת לחשוב על הלא נודע באותו לילה. במובן מסוים עדיין מתביישת במה שקרה ואני חושבת שתמיד אהיה. לא אתן לאירוע הזה להגדיר אותי מחדש", סיימה הארווי את הפוסט המטלטל.