בשיתוף LG וקבוצת ח.י
צפו בתוכנית הראשונה של "מגרש ביתי"
(צלם: אולפן)
בעוד ארבעה ימים בדיוק תישמע שריקת הפתיחה בקטאר ומונדיאל 2022, חגיגת הכדורגל הגדולה בתבל, ייצא לדרך וייתן לנו הצופים חודש שלם של שערים, דרמות והנאה אינסופית - וכל זה כשאנחנו יושבים מול מסכי הטלוויזיה ונהנים לנו מכל רגע.
רגע לפני שכל הטירוף מתחיל, קבלו את הפרק הראשון של "מגרש ביתי", תוכנית חדשה לכבוד המונדיאל - שנותנת את הבמה לכם, האוהדים.
2 צפייה בגלריה
מתוך התוכנית "מגרש ביתי"
מתוך התוכנית "מגרש ביתי"
מתוך התוכנית "מגרש ביתי"
(צילום מסך)
והפעם, עידן ניידיץ אירח אצלו בסלון שני אוהדים שמשום מה מעדיפים הפסדים על ניצחונות, אחרת קשה להבין למה הם בחרו לאהוד שתי נבחרות שמעשית אין להן שום סיכוי להצליח - תוניסיה וגאנה.
"יכול להיות שבורא עולם החליט שאני אפסיד באיזושהי התערבות, אז הוא הוליד אותי להורים שהם ממוצא תוניסאי", מספר דניאל כהן. "וכל עוד אין את נבחרת ישראל במונדיאל, אז אני בוחר איזו לוזרית אחרת שיותר קל לי להתחבר אליה. במקרה הזה תוניסיה".
תוניסיה, שעל פי סוכנויות ההימורים יש רק שתי נבחרות חלשות ממנה במונדיאל, שובצה בבית קשה במיוחד עם צרפת (אלופת העולם למי ששכח), דנמרק, שהגיעה לחצי גמר היורו האחרון ואוסטרליה. "ראיתי פה בטלוויזיה קודם את התקצירים והתוניסאים בועטים רק החוצה", אומר כהן המתוסכל, שכנראה כבר מכין את עצמו לשלושה הפסדים והדחה צפויה בשלב הבתים.
מעוז צור, אתה אוהד גאנה - היחיד כנראה בישראל. "אני ועוד כמה עובדים זרים כנראה. אם הם יגיעו לרבע הגמר זה יהיה הישג אדיר".
2 צפייה בגלריה
מתוך התוכנית "מגרש ביתי"
מתוך התוכנית "מגרש ביתי"
חותמים מראש על הפסד. מעוז צור ודניאל כהן
(צילום מסך)
הישג השיא של הנבחרת הגנאית, שמכונה גם הכוכבים השחורים, הוא רבע הגמר במונדיאל 2010, אז נגיעת יד ממזרית של חלוץ אורוגוואי לואיס סוארס בדקה ה-120, שהציל כדור ממש מקו השער, הביאה להרחקתו וסידרה לגאנה פנדל שיכול להעלות אותם לחצי הגמר - אך אסמואה ג'אן שלח את הבעיטה למשקוף והנבחרת שלו ארזה מזוודות באחד ההפסדים הדרמטיים הזכורים אי פעם בהיסטוריה של גביע העולם.
הפעם הציפיות נמוכות בהרבה, כשגאנה תפתח את דרכה מול פורטוגל עמוסת הכוכבים וכריסטיאנו רונאלדו, וגם צור מודע למשוכה הגבוהה והכמעט בלתי אפשרית שעומדת בפני הנבחרת שלו. "עדיף לשבת על הספה ולצפות בזה מהבית, בטח אם האלטרנטיבה היא לנסוע עד קטאר ולחזור כל הדרך מבואס", הוא אומר.
בשיתוף LG וקבוצת ח.י