מתחילת העונה עודד קטש מתמודד עם ביקורת קשה של הרבה מאוד אוהדי מכבי ת"א. חלקה מקצועית ומוצדקת, לאור הרזומה שלו עד העונה ולאור חוסר ניסיונו ביורוליג, וחלקה פשוט נובעת משנאה לא ברורה ו/או חוסר הבנה בסיסי. הרשו לי להגיד לכם משהו: מבחינתי, קטש הוא אחד המועמדים למאמן העונה ביורוליג.
מכבי סומנה בתחילת העונה כקבוצה שתעמוד על אזור ה-50 אחוז ניצחונות, כזאת שתיאבק על המקומות הנמוכים בשמינייה. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, מכבי עם מאזן 13:19, במקום החמישי, ורק בגלל עונה באמת מטורפת ביורוליג היא עוד לא 100 אחוז בפלייאוף (היא תהיה בפלייאוף, הסירו דאגה מלבכם).

1 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)

קטש עצמו מראה גרף אדיר של שיפור ושדרוג יכולותיו כמאמן לאורך העונה, ובחודש האחרון מכבי משחקת את הכדורסל הטוב ביותר שלה מאז תחילת עונת 19/20, לפני כל הפציעות שהיו אז. למכבי קבוצה כמעט חדשה לגמרי, נזכיר, היה פוטנציאל התקפי אדיר ומהרגע שהיא החלה למצות אותו היא נראית מפחידה. כל שחקן שדיברתי איתו על השיפור ההתקפי הזה תלה אותו במאמן ובכך שלקח לשחקנים זמן לבצע את מה שהוא מעביר, וסוף סוף זה מצליח.
גם בצד ההגנתי מכבי השתפרה, ואם לפני חודש וחצי, לאחר ההפסד בגמר הגביע, אמרתי וכתבתי את הדרכים שבהן אפשר בקלות לבוא ולנצח את מכבי, הרי שגם קטש ראה את זה ותיקן הרבה מהליקויים.
כמה דברים שקרו אצל עודד קטש העונה: 1. דיברתולומאו בעונה הטובה בקריירה. 2. ג'ייק כהן הפסיק להיות מעבר חצייה בהגנה והפך לשחקן רוטציה משמעותי ותורם ביורוליג. 3. לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין הפכו לקו האחורי הטוב באירופה. 4. כל שחקן שעולה למגרש נותן הכל, כולם נראים מחויבים ואף אחד לא עושה בעיות מחוץ למגרש. נכון שזה קשור גם לאופי השחקנים, אבל לא תשכנעו אותי שלמאמן אין יד בדברים.
מכבי כרגע היא אחת הקבוצות בכושר הטוב ביורוליג, אם לא ה-קבוצה, ונכון לעכשיו אני מאמין שאף יריבה לא תרצה לפגוש אותה בפלייאוף, בטח שלצד מכבי גם עומד המגרש הביתי ביותר במפעל. החשש היחיד הוא שכמו הרבה קבוצות של עודד קטש, אולי מכבי הגיעה לשיאה קצת מוקדם מדי. אבל נכון לעכשיו, ההייטרים של קטש יכולים גם לנסות לפרגן ונכון לעכשיו, כמו השיר שהיו שרים לו כשחקן: "עודד מלך ישראל חי וקיים".
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.