זה היה קרוב, אפילו קרוב מאוד, אבל בסופו של יום נבחרת ישראל בבייסבול לא הצליחה לזכות באליפות אירופה וסיימה עם מדליית הכסף, לאחר הפסד 9:4 להולנד בתחרות היוקרתית באיטליה.
צריך לזכור, שזאת רק הפעם השנייה שישראל משתתפת באליפות אירופה. ב-2019 סיימה במקום הרביעי ואתמול הוליכה בגמר 1:4 בתום האינינג הרביעי, אבל לבסוף, כאמור, נוצחה וסיימה עם מדלית הכסף.
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בבייסבול
נבחרת ישראל בבייסבול
סגני אלופי אירופה. נבחרת ישראל בבייסבול
(צילום: האגודה הישראלית לבייסבול)
אחד מכוכבי השבוע האחרון הוא ללא ספק טל אראל, שאמר לאחר הגמר: "היה משחק אמוציונלי. לצערנו הפסדנו, אבל הוכחנו שאנחנו בצמרת האירופית, במיוחד בטורניר הזה שהבאנו כל-כך הרבה 'צברים'. אני אישית מאוד גאה בחבורה הזאת".
"הוכחנו איזה חיבור מיוחד יש לנו בנבחרת", המשיך אראל. "בין עם זה מישהו שנולד בארץ או אמריקאי שעשה עלייה כדי לשחק בנבחרת ישראל. הוכחנו את עצמנו עם סגל מאוד-מאוד חסר, אבל זה רק מראה על העתיד הפורח שיש לבייסבול הישראלי".
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בבייסבול
נבחרת ישראל בבייסבול
"מאוד שמח לראות את שיתוף הפעולה שיש לוותיקים עם הצעירים"
(צילום: האגודה הישראלית לבייסבול)
"מאוד שמח לראות את שיתוף הפעולה שיש לוותיקים עם הצעירים", הוסיף אראל. "חוזה עתיד ורוד, וזה מה שחשוב. סיימנו במקום השני וזה מה שנותן לנו מוטיבציה להמשיך. יש לנו מקום לשיפור ובסך הכל היה טורניר מעולה, בו הוכחנו הרבה אופי".
עברי מרגולין, עוד אחד מהשחקנים בסגל הישראלי, סיפר: "היה משחק מאוד צמוד ומאוד מרגש. ברור שהיינו עצובים, אבל זה מרגש להיות שחקן צעיר בנבחרת כזאת חזקה ומוכשרת. כל הטורניר היה חוויה מדהימה, עם חווית למידה".
איתי גולדנר סיכם: "היה משחק לא פשוט, עם כמה עליות וירידות. אין ספק שנלחמנו עד הסוף ונתנו את ה-110 אחוז. כמה שזה מבאס, נצא מזה עם תובנות חיוביות. להגיע בפעם השנייה לאליפות אירופה ולסיים מקום שני - זה הישג אדיר".