צר לי לאכזב אתכם, יאניס ספרופולוס והצוות המקצועי, כולל ניקולה וויציץ', צריכים לעזוב את תפקידם. צריך לבנות פה תשתית אימון וצוות חדש. לרענן את הקווים! לבנות מערכת סקאוטינג כמו בימי פיני ובלאט.
מכבי לא מאומנת, חד משמעית. הקורונה גם תרמה לכך, נכון, אבל כל הקבוצות שינו צוותי אימון וסגלים, ורק הצהובים תקועים. המשחקים שלהם קשים לצפייה, גם בניצחונות, להוציא את המשחק הגדול נגד ברצלונה.
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
מאמן שמצהיר בפני כולם שהקבוצה שייכת לסקוטי, ושהיא תקום ותיפול עליו, נמצא בבעיה – לכן ווילבקין נראה כמו שהוא נראה. אולי הוא השחקן שמקבל הכי הרבה כבוד ועידוד מאיתנו, אבל די, חאלס, נמאס לנו לראות את הכדורסל המשעמם הזה. כדררת מיותרת עד 4 שניות לסיום ההקפה וזריקה תחת לחץ. כדורסל רע.
למי יש אחריות על כך אם לא למאמן? קטונתי מלבקר מאמנים למרות, שזה המקצוע שלי. מאמן יורוליג מצליח כמו יאניס אין הרבה בשוק, אבל ניכר עליו שאין לו פתרונות, ולראיה גם במשחקים רבים הוא מאבד את הטאצ' בלשנות מומנטום ולנצח. לצערי הוא קורס, איך ייתכן שמאמן ברמה הזו לא משאיר לו פסקי זמן לדקה האחרונה? יענו לי המבינים, לי זה לא מובן.
הביאו רכז שעשה עונה גדולה בהפועל חיפה. למה בעצם אם גם ככה סקוטי מרכז 80% מההתקפות וכל ההחלטות בידיים שלו? סקוטי הוא שחקן שמוציא לפועל ולא זה שמחליט.
אני מנוי כבר 28 שנים במכבי ת"א, תקופה כזו אני לא זוכר. גם בשנים הקודמות היו עונות גרועות, הכדורסל לא היה רע כל כך כמו עכשיו. אני רואה מולי קבוצה מפורקת בלי מצב רוח לנצח. עסוקה בהתקפה בלראות מה סקוטי יעשה אם בכלל. חוסר תנועה בהתקפה שמעיד על קבוצה לא מאומנת. איפה יאניס והצוות שלו?
מה עושה פה ג'ייק כהן? רק בגלל שהוא ישראלי? מה עושה פה טיילור אם יש את אוונס ונאנאלי? וויליאמס הוא שחקן עם יכולות שיש רק מעבר לים, אבל משהו ברצון שלו לממש את הפוטנציאל כבוי, ומישהו צריך לזהות את זה ולטפל בנושא, אחרת הוא יהיה כך עוד 10 שנים ויעבור עוד 5 קבוצות. משהו חייב לקרות ומהר. יאללה מכבי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.