מחווה נוספת של ספורטאיות השחייה האמנותית למען השבת החטופים: צמד הדואט האולימפי, שלי בובריצקי ואריאל נשיא, יחד עם עדן בלכר הציגו בתוך המים את סמל החטופים בעזה. הצילומים נעשו בבריכה הלאומית במכון וינגייט.
לאחר המחווה, אמר השחיינות: "כמו כל עם ישראל, גם אנחנו מחכות לחזרתם של החטופים. המצב הזה הוא לא נתפס ואסור שהוא יהפוך לשגרה. עלינו לעשות הכול כדי להחזיר אותם הביתה. אנחנו רוצות להביע את תמיכתנו במשפחות החטופים, הלוואי ונדע ימים טובים יותר".
1 צפייה בגלריה
המחווה של נבחרת השחייה האומנותית לחטופים
המחווה של נבחרת השחייה האומנותית לחטופים
המחווה של נבחרת השחייה האומנותית לחטופים
(צילום: אדם שפיגל)
כזכור, לפני כחצי שנה, כחודש וחצי אחרי מתקפת הטרור הרצחנית על ישובי העוטף ב-7 באוקטובר, ביצעו עשר שחייניות הנבחרת מחווה עם הכיתוב Bring them home now. "כמו כל המדינה, גם אנחנו מחכות ומקוות שכל החטופים יחזרו הביתה במהרה", אמרו אז. "החלטנו לצלם את המחווה הזו בתקווה להעלאת המודעות לפשעים נגד האנושות שבוצעו נגד ישראלים ונגד אזרחים ממדינות רבות".
הנציגות של ישראל מטעם נבחרת השחייה האמנותית למשחקים האולימפיים בפריז 2024, שלי בובריצקי (22) ואריאל נשיא (20), הגיעו למקום הרביעי באליפות העולם אשתקד בתרגיל הדואט החופשי, ובאליפות האחרונה שנערכה בפברואר הן קבעו את הקריטריון הנכסף לאולימפיאדה שתתקיים הקיץ.