איגוד האתלטיקה יביא יריב מארה"ב לבלסינג אפריפה במטרה לאתגר אותו באליפות ישראל שתערך בימי ראשון ושני הקרובים באצטדיון בגבעת-רם בירושלים. היריב הוא ניילו קלארק, שרשם תוצאות של 10.35 שניות בריצה ל-100 מטר ו-20.80 שניות בריצה ל-200 מ'. כך נמסר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים לקראת האליפות.
אפריפה (20), אלוף העולם לנוער ב-200 מטר, שלאחרונה הוסיף והפך לרץ המהיר באירופה עד גיל 23, אמר: "מדובר בתחרות חשובה ביותר. אני גם מתכוון לרוץ בכל הכח על השיאים הישראליים, אני נמצא בכושר טוב". הכוונה בעיקר לשיא ב-100 מ' בו הוא מחזיק יחד עם אלכס פורחומובסקי - 10.20 שניות.
1 צפייה בגלריה
בלסינג אפריפה
בלסינג אפריפה
בלסינג אפריפה
(צילום: Maxim Dupliy)
הפתעה עורר הקופץ לגובה יונתן קפיטולניק, שלא התחרה במשך שנה מאז אליפות העולם באורגון, ארה"ב - שם הגיע לגמר - ויחזור להתחרות באליפות הזו. סביר להניח שהופעתו הפעם תהיה צנועה כדי לייצר הדרגתיות בשובו לפעילות. "כמובן שהמטרה שלי היא להגשים את החלום של כל ספורטאי ולהגיע מוכן למשחקים האולימפיים".
אסטל ולאנו, זורקת הדיסקוס, חייבת להשיג תוצאה "מטורפת" של קרוב ל-60 מטר כדי להשיג את הרכבת לאליפות העולם בחודש הבא בבודפשט - אחרי שלא הצליחה לעשות זאת באליפות הבלקן.
גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה: "כבכל שנה, אליפות ישראל היא הדבר הכי מרגש. התחרות אמורה להיות ברמה גבוהה, אנו כבר מחכים להתחיל".