מאות מתושבי ראש העין הגיעו לטקס הוקרה שערכה הערב (חמישי) העירייה לתושב העיר, השייט תום ראובני, שזכה במדליית זהב באוליפיאדת פריז לפני כשבועיים ונשא את דגל המשלחת הישראלית בטקס הנעילה של המשחקים יחד עם הקפטנית של נבחרת ההתעמלות האמנותית, רומי פריצקי, שזכתה במדליית הכסף בקרב-רב.
קבלת הפנים לראובני כללה עשרות בני נוער שניגשו אליו והריעו לו, וגם שטיח אדום עליו צעד לקול מחיאות הכפיים של התושבים שהגיעו.
1 צפייה בגלריה
קבלת פנים לתום ראובני שזכה במדליית זהב באולימפיידת פריז
קבלת פנים לתום ראובני שזכה במדליית זהב באולימפיידת פריז
קבלת פנים לתום ראובני בראש העין
(צילום: יריב כץ)
קבלת פנים לתום ראובני שזכה במדליית זהב באולימפיידת פריז
(צילום: יריב כץ)
ראובני הנרגש אמר: "אני רוצה לתת פה מסר לכל הילדים. לא לפני הרבה זמן הייתי ילד קטן עם חלומות גדולים והנה אני כאן אלוף אולימפי. כל חוג נותן כלים ותחלמו בגדול. שתדעו שהכול אפשרי, תעבדו קשה. אפשר להגיע מכל מקום. אני גאה להיות תושב ראש העין. תודה על התמיכה. עם ישראל חי".
עוד אמר מדליסט הזהב מפריז: "אני רוצה שלא נשכח את החטופים ואני מוסר חיבוק חם למשפחות הנופלים של ראש העין ומקווה שלא יצטרפו עוד משפחות למשפחות השכול".
ראש עיריית ראש העין, רז שגיא, בירך את ראובני: "תום הוא אלוף אולימפי ותושב ראש העין וכולנו גאים בו. הוא עשה את מה שאנחנו כולנו חולמים. תחשבו כמו גולשי רוח יש בעולם - והוא הטוב מכולם. הניצחון של תום מעביר לנוער שלנו מסר שבספורט ובחיים הכול אפשרי. רעש העין מצדיעה לך וגאה בך. תום - אנחנו אוהבים אותך".