גולשי הרוח שרון קנטור ותום ראובני ייאלצו להמתין יום נוסף לפני שייצאו לשיוטי חצי הגמר - וינסו לזכות במדליות אולימפיות. היעדר רוח באתר האולימפי במארסיי אילץ את המארגנים לדחות את השיוטים פעם אחר פעם עד שבסופו של דבר הוחלט לבטלם כליל היום ולנסות לקיימם מחר - שיוט הנשים ייצא לדרך ב-13:10 ושיוט הגברים ב-13:30.
שני הגולשים סיימו את השיוטים המוקדמים במקום השני, מה שהבטיח להם מקום בחצי הגמר. אם אכן יתקיימו שיוטים מחר, קנטור תתחרה מול מרתה מאג'טי ושתי גולשות נוספות שיעפילו מרבע הגמר על שני מקומות בגמר - ומדליה אולימפית. הגולשות שיעפילו לגמר יבטיחו לעצמן מדליה ויצטרפו לאמה ווילסון הבריטית שכבר הבטיחה את מקומה בגמר, לשיוט שבו ייקבע צבע המדליה. המנצחת תזכה בזהב, המקום השני בכסף והשלישית בארד.
1 צפייה בגלריה
ראובני וקנטור
ראובני וקנטור
המדליות ממתינות. ראובני וקנטור
(צילום: AP וגטי אימג'ס)
ראובני מתוכנן להתחרות מול ג'וש ארמיט הניו זילנדי ושני גולשים שיעפילו מרבע הגמר. שני הראשונים בחצי הגמר יצטרפו אל גריי מוריס האוסטרלי בשיוט הגמר.
אם גם מחר מזג האוויר והרוח לא יאפשרו לקיים שיוטים, התחרות תסתיים והמיקומים הסופיים ייקבעו לפי המיקומים הנוכחיים, משמע שני הגולשים הישראלים יזכו במדליית כסף.
ענף גלישת הרוח הביא לישראל עד כה שלוש מדליות אולימפיות כששני הזוכים במדליות הללו משמשים כמאמנים של הגולשים הישראלים במארסיי. גל פרידמן שזכה במדליות זהב (אתונה 2004) וארד (אטלנטה 1996) מאמן את תום ראובני, בעוד שחר צוברי (ארד בבייג'ינג 2008) מאמן את קנטור.