טוב, טוב, טוב. אתם בטח צוחקים עליי. אין מצב שזה קרה, נכון? שאלופת אירופה והקבוצה הטובה בעולם שלטה במשחק ללא עוררין, תקפה ללא הפסקה ונתנה לאוהדיה את התחושה שהנה, עוד רגע זה נכנס והטרבל השני ברציפות בדרך. אז זהו, זה קרה. מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לפצח את ההגנה של ריאל מדריד ונגררה להארכה ולפנדלים. המכונה של פפ עשתה במכנסיים ועפה מליגת האלופות. מי היה מאמין?
הזיה. עוד שנייה תגידו לי שאיראן תקפה את ישראל במאות טילים. טוב, אז כנראה שריאל מדריד של העונה היא באמת קבוצה נדירה, עם שחקנים מיוחדים, אם היא הצליחה לשגר את המפלצת הביתה. ריאל הוכיחה שהיא מלכת אירופה הנצחית, זו ששולטת ביבשת עוד מימי די סטפנו, דרך ארדה גולר ועוד ראול ורונאלדו. רק מועדון עם גאווה עצמית מסוגלת לעצור קבוצה כל כך מפחידה.
1 צפייה בגלריה
ריאל מדריד מנצ'סטר סיטי
ריאל מדריד מנצ'סטר סיטי
ריאל מדריד מנצ'סטר סיטי
(צילום: EPA/Ballesteros)
עם כל הכבוד, ויש הרבה כבוד למה שסיטי עושה בשנים האחרונות, היא עדיין לא מאיימת על המסורת המפוארת של הבלאנקוס על תשע הנשמות שלהם.
ומה עם כדורגל נטו אתם שואלים? לריאל יש שחקנים מצוינים, זה ברור, אבל מישהו מכם באמת חושב שאם הם היו עולים לשחק באתיחאד סטאדיום עם סמל אחר על החזה והמשחק היה מתפתח כפי שהתפתח, סיטי הייתה עפה?
הדבר הזה נאמר ויאמר עוד רבות - כשריאל רואה את הגביע עם האוזניים הגדולות. זו חיה אחרת, וכנראה שכדי לעצור אותה דרושה התערבות אלוהית. והשבוע קיבלנו עוד הוכחה לכך שליגת האלופות היא תיאטרון החלומות.
אה, וגם באיירן עלתה בעונה כזו. נו, הכל מתחבר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.