אנחנו רגילים לשמוע על מאמן אחד באירופה שנקרא "המיוחד", וקוראים לו ז'וזה מוריניו, אבל אם נשים לב גם בליגה שלנו יש מאמן כזה וקוראים לו ברק בכר.
ב-10 שנות קריירה יש לו אליפות היסטורית (כעוזר מאמן) וגביע עם עירוני קריית שמונה, 3 אליפויות אצופות עם הפועל באר שבע אחרי 40 שנה של בצורת, 2 זכיות באלוף האלופים וגביע טוטו אחד. עם מכבי חיפה זכה ב-2 אליפויות (אחרי 10 שנים) והשנה אולי באליפות שלישית ברציפות. גם בזירה האירופית בכר הוכיח את עצמו כשהגיע עם באר שבע ל-32 האחרונות בליגה האירופית אחרי שלב בתים מצוין (2 ניצחונות על אינטר ו-2 תוצאות תיקו עם סאות'המפטון).

1 צפייה בגלריה
(חגי מיכאלי)

כעת הוא השיג את הדבר היחיד שהיה חסר לו בקריירה, העפלה לשלב הבתים היוקרתי של ליגת האלופות, אחרי קמפיין מוקדמות מרשים. אמנם חיפה הפסידה ב-3 מתוך 4 המשחקים עד עכשיו, אבל שיחקה כדורגל שלפרקים ארוכים נראה שווה מול אריות היבשת. הכל בזכות ברק בכר.
ההישגים המרשימים שלו לא מפתיעים מכיוון שהוא מביא איתו גישה שונה לחלוטין מהרבה מאוד מאמנים בארץ, בדרך החשיבה שבה הוא עובד באימונים ואיך ליישם את זה על המגרש. הוא פשוט עושה בית ספר לכדורגל להרבה מאמנים שעומדים מולו, ויש איזה קסם בטקטיקה והשפעה פסיכולוגית חיובית על השחקנים.
בעקבות הניצחון על יובנטוס ובכלל בזכות איך שחיפה משחקת באלופות, בכר גם יוצר לעצמו עם הזמן שם באירופה. אין ספק שהרעיון לצאת ולאמן בליגה גדולה יותר נמצא אצלו בראש, ואם וכאשר יזכה באליפות שלישית ברציפות - וכמו שכולנו יודעים, אף קבוצה ישראלית לא לקחה אליפות באותה שנה בה השתתפה בבתים של האלופות - בכר יגיע לשלב בקריירה בו הוא השיג הכל בליגת העל והפרק הבא יתקרב.
אני משוכנע שבכל קבוצה, כזאת או אחרת, בכר יביא תוצאות והישגים יפים, כי זה ברק ואף אחד לא יכול לקחת לו את זה. המון הצלחה בהמשך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.