יש בלגן בסטאד דה פראנס, ולא, אין הכוונה לפריצת האוהדים בגמר ליגת האלופות. הכוונה היא לקבוצת פ.ס.ז'. למרות הזכייה באליפות, השמינית ב-10 שנים, משהו התחיל לחרוק במכונה. אמנם הבעלים נאסר אל-ח'לאיפי ניסה לשדר עסקים כרגיל, אבל העונה הייתה כישלון - גם בגביע, אבל במיוחד באירופה. עושה גם רושם שההנהלה הקטארית של הקבוצה מתנשאת מעל האוהדים ורואה את הכסף כחזות הכל. ריבוי השחקנים הזרים (שאופייני, למרבה הצער, לרוב הקבוצות הגדולות והמשמעותיות של ימינו) גורם לניכור בין המועדון לאוהדים. הם רוצים משהו שירגישו ששייך להם.
לכן, קיליאן אמבאפה נשאר במועדון עם סמכויות נרחבות - למרות שלא מונה כקפטן. אפילו פורסמו ידיעות, ייתכן שנכונות, כי הקים "רשימת חיסול" ובה 14 שחקנים ואנשי צוות שרצה שיעזבו את המועדון כתנאי להישארותו. לאונרדו, המנהל המקצועי היוצא, הכחיש - אבל הנזק נעשה. תוסיפו לכך את החיכוך המתמשך בין הכוכב המקומי לניימאר שזוכה לגיבוי מלאו מסי – ותקבלו חבית מלאה בחומר נפץ. ידוע כי אשתקד אמבאפה היה היחיד מבין החלוצים שממש תיפקד בקבוצה, בעוד שמסי וניימאר נקלעו לעונה מהסיוטים.

1 צפייה בגלריה
מסי, אמבאפה וניימאר
מסי, אמבאפה וניימאר
מסי, אמבאפה וניימאר
(צילום: AFP)

אם להוסיף על כך, הרכש ממש לא מרשים. ויטיניה ונונו מנדש המושאל שנרכש מרחיבים את המושבה הפורטוגלית, אבל קשה להגיד שהם שוברי שוויון מול קבוצות כמו ריאל מדריד, באיירן מינכן וליברפול. עזיבתו של אנחל די מריה (כנראה ליובנטוס) הולכת להיות משמעותית עבור מסי. גם כמעט בלתי אפשרי לדעת אם המאמן המקומי, כריסטוף גאלטייה, בכלל בנוי להשתלט על סגל מלא סופרסטארים, שלא ממש יספרו אותו. סה"כ מדובר במאמן בעל רקורד של אליפות די מקרית עם ליל ב-2021. לרובם יש סטטוס גבוה יותר משלו - וארון גביעים פי כמה יותר עשיר. על גובה השכר החודשי חבל להרחיב את הדיבור. לעומתם, מדובר בדלפון.
אז איזו פ.ס.ז' נראה השנה? יותר מחוברת לקהל ולמועדון, או כמו בשנה שעברה, מלכת הביצה? נראה ונעקוב.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.