מכבי ת"א סופרת כבר ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, האחרון, אתמול (שבת) עם 0:4 מרשים על מכבי פ"ת בבלומפילד. ואלה לא רק התוצאות אלא גם היכולת, כאשר הצהובים כבשו במהלך ארבעת המשחקים האחרונים 13 שערים.
ל-ynet נודע כי במכבי ת"א הוחלט שהמאמן רובי קין ימשיך עונה נוספת בקבוצה, על פי חוזהו, גם במקרה שהיא לא תזכה באליפות. זאת בהנחה שהאירי לא יבחר לעזוב, בשל הביקורת שהוא סופג במולדתו על כך שהוא מאמן בישראל.
2 צפייה בגלריה
קין
קין
גולדהאר מרוצה. קין
(צילום: עוז מועלם)
קין: "הביחד ניצח לנו את המשחק"
(צילום: באדיבות ONE)
במועדון טוענים כי ההחלטה של הבעלים מיץ' גולדהאר להמשיך עם המאמן נובעת מהאופן בו התמודד האחרון עם המשבר שחוותה הקבוצה, בעיצומו היא איבדה את יתרון 10 של נקודות על מכבי חיפה. עוד הבהירו שם כי על אף חרושת השמועות בדבר מגעים עם ברק בכר, אין בהן אמת.
בסיום הניצחון אמש החמיא המאמן לדור פרץ, ששב להרכב, כמו גם לגבי קניקובסקי, שהיה אחד המצטיינים וכבש את השער הרביעי. מי שעוד קיבל מילה טובה מהאירי הוא עידו שחר, שפתח כמגן ימני ורשם הופעה טובה.
2 צפייה בגלריה
חוגגים ניצחון על מכבי פ"ת
חוגגים ניצחון על מכבי פ"ת
הצבע חזר לפנים. שחקני מכבי ת"א בניצחון על מכבי פ"ת
(צילום: עוז מועלם)
הבוקר זוכה הקבוצה למנוחה, לפני שתמריא ביום רביעי הקרוב לאתונה, שם תתמודד ביום חמישי (19:45) נגד אולימפיאקוס במסגרת שמינית גמר הקונפרנס-ליג. משחק הגומלין יתקיים בסרביה. קין המריא ליוון וינצל את יום המנוחה על מנת לעקוב אחרי היריבה, שתארח הערב (19:30) את וולוס.
במועדון ממתינים להחלטת בית הדין העליון בעקבות הערעור שהגיש על הפחתת הנקודה, בעקבות החזיז שנחת בסמוך לבלם דרק לוקאסן בדרבי מול הפועל ת"א. תובע ההתאחדות סירב להצעת הפשרה של דיין בבית הדין העליון על המרת ההפחתה בעונש על תנאי.