נבחרת ישראל סיימה היום (ראשון) את גראנד פרי אוסטריה עם מדליית ארד של לי קוכמן בקטגוריית המשקל עד 90 ק"ג. יבגני שמצילין (מעל 100 ק"ג) סיים במקום החמישי.
קוכמן החל את יום הקרבות עם ניצחון באיפון בסיבוב השני על פיטר זילקה הסלובקי, והמשיך לאחר מכן עם ניצחון באיפון נוסף על ג’ון ג’איין האמריקאי. ברבע הגמר הוא נוצח על ידי איבן פילפ סילבה מוראלס הקובני ונשר לבית הניחומים, שם הוא גבר באיפון על רפאל מקדאו הברזילאי. בקרב על המדליה השיג קוכמן ניצחון רביעי, כאשר גבר באיפון על רוברט פלורנטינו מהרפובליקה הדומיננקית.
1 צפייה בגלריה
זכה בארד. קוכמן
זכה בארד. קוכמן
זכה בארד. קוכמן
(חגי מיכאלי)
שמצילין החל את יום הקרבות עם ניצחון בוואזרי על סילביאן לורנצו אגרו האיטלקי, המשיך עם ניצחון נוסף בוואזרי על ג'ור ספיג’קרס ההולנדי, אך נכנע ברבע הגמר כשהפסיד לאנדי גראנדה הקובני. בבית הניחומים הוא גבר על עזמאת צ’אוטשאייב מבחרין, אך בקרב על הארד, מול גוראם טושושוואילי הגאורגי, מדליסט הכסף האולימפי מטוקיו ואלוף העולם ב-2018, הוא הפסיד בשני ווזארי.
יוסף סימין (עד 100 ק"ג) הפסיד בסיבוב השני. אצל נבחרת הנשים, יולי מישינר (מעל 78 ק"ג) ניצחה בסיבוב הראשון את טהני אלקחתני הסעודית, אבל הפסידה לאחר מכן לרנה לוצ’את מגרמניה.
המשלחת סיימה את התחרות עם שתי מדליות: הכסף של ברוך שמאילוב מיום שישי והארד של קוכמן הערב.