נהג המרוצים לשעבר ואחיו הקטן של אגדת הפורמולה 1 מיכאל שומאכר, ראלף שומאכר, יצא הלילה (ראשון) מהארון כששיתף בעמוד האינסטגרם תמונה עם בן זוגו, כששניהם על סירה באגם, וכתב: "הדבר הכי טוב בחיים זה כשיש לך את השותף הנכון לצדך, לחלוק איתו כל דבר".
ההודעה של אחיו של האלוף F1 שבע פעמים עוררה מטבע הדברים תגובות רבות, חלקן תומכות וכאלה שפחות. "אני כל כך אוהבת את שניכם", כתבה השחקנית הגרמניה כרמן גייס. "ראלף, יש לך את השותף הכי טוב, אחרי שנתיים אתה סוף סוף יכול להראות את אהבתך לעולם. אני מכירה את ראלף יותר מ-25 שנה והוא תמיד גרם לי שמחה גדולה. תמיד ליברלי, אדם טוב לב שאני יכולה להתקשר אליו בכל שעה ומעל לכל תמיד היה ישר איתי. אני שמחה שזכיתי להיות חלק מהאהבה הזו ועוד יותר שמחה בשביל השניים שחיפשו ומצאו זה את זה".
1 צפייה בגלריה
ראלף (מימין) יחד עם מיכאל שומאכר
ראלף (מימין) יחד עם מיכאל שומאכר
ראלף (משמאל) יחד עם מיכאל שומאכר
(צילום: AP Photo/Eugene Hoshiko)
בין המגיבים הייתה גם אחת שפחות אהבה את הפוסט: "מעולה, אבל לא תמיד חייבים להיות כל כך דרמטיים בכל דבר. חיה ותן לחיות".
לפני כעשור עבר מיכאל שומאכר תאונת סקי שטלטלה את עולם הספורט המוטורי, כשחייו ניצלו רק בזכות קסדה שחבש. מאותו רגע משפחתו של שומאכר, ובעיקר אשתו קורינה ואחיו ראלף, עשו ועושים הכל כדי להגן על פרטיותו. מי שמעדכן מדי פעם את הציבור הוא חברו הקרוב, ז'אן טוד, הבוס לשעבר של פרארי, שעבד עם שומאכר במהלך חמש מתוך שבע הזכיות שלו באליפות הפורמולה 1, בין השנים 2000 ל-2004. נכון להיום, יש הרבה מיסתורין סביב מצבו הבריאותי, לאחר שבעבר היה תחת הרדמה מלאכותית ועבר מספר ניתוחים, בסופם עבר לפני מספר חודשים לשיקום ביתי.
בדצמבר 2013 שיתף ראלף בראיון ב"בילד" הגרמני על מצבו של אגדת הפורמולה: "אפשר לעשות היום הרבה דברים בזכות המדע אבל כמובן שמצבו לא יחזור להיות כפי שהיה לפני התאונה. אני מתגעגע למיכאל של פעם, החיים לפעמים לא הוגנים, גם כלפי מי שלאורך חייו היה הכי בר מזל. הגורל שינה את החיים של כולנו".
ראלף בן ה-48, שאף הוא שימש במשך כעשור כנהג בסבב, הוסיף: "הוא היה מעבר לאח בשבילי, הוא גם היה מנטור והמאמן שלי. הוא לימד אותי הכל על נהיגה במירוצים. הייתה לי את הזכות ללמוד מהטוב ביותר".