לפריז סן ז'רמן היו את כל הכלים כדי להצליח העונה, אך בכל זאת לא הצליחה לעבור את שמינית גמר ליגת האלופות לאחר שהייתה מועמדת בכירה לזכייה בגביע עם האוזניים הגדולות. האשם הגדול בעיניי הוא המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, שלדעתי לא יודע להתנהל עם שחקנים ברמתם של לאו מסי או סרחיו ראמוס. הסיבה פשוטה: מאוריסיו מעולם לא אימן במועדון גדול, ואין לו ניסיון בניהול סגל ברמה שהציבה פריז סן ז'רמן, בטח שלא כמו אנשי מקצוע בדמות זינדין זידאן או פפ גווארדיולה. במקום נאסר אל-ח'לאיפי הייתי מפטר את פוצ'טינו וממנה את זידאן.
אמנם המאמן הארגנטינאי הוא האשם הגדול, אך הוא לא האשם היחיד. האדם השני שאחראי לרמה הירודה של הפריזאים הוא מסי. הכוכב הגדול לא משחק ברמה שהציג בברצלונה במשך 17 שנה, מהווה פקטור פחות משמעותי במשחק וכבר לא קורע רשתות כמו פעם. בגומלין נגד ריאל מדריד, כמו גם במשחקים אחרים, הוא לא מסר כדורי עומק כמו שהוא יודע. מסי כבר לא מסי.

1 צפייה בגלריה
מסי
מסי
אלאבה שומר על מסי
(צילום: AFP)

הפריזאים כקבוצה שלמה אינם מרשימים יותר מדי, כאשר במחצית השנייה הקבוצה ירדה ברמה ואיבדה כדורים על ימין ועל שמאל: השער הראשון הובקע מטעות בלעדית של השוער דונארומה שלא שם לב כי שחקני ריאל מדריד לוחצים עליו, ומרקיניוס ביצע גם הוא שגיאות בלתי פוסקות בהגנה. בשער השלישי הברזילאי מסר את הכדור ישירות לבנזמה. היחיד שהיה דומיננטי הוא קיליאן אמבאפה, אבל זה לא הספיק בסופו של דבר. פוצ'טינו חייב לתת תשובות, וגם המנהל המקצועי לאונרדו כבר מתנדנד לאור הכישלון המתמשך באירופה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.