קבוצות ה-NBA ממשיכות להתכונן לקראת העונה שתיפתח בעוד שבועיים, וגם הלילה (בין שני לשלישי) התקיימו משחקי קדם העונה. סגנית האלופה, דאלאס מאבריקס, עלתה ללא שחקניה הבכירים, לוקה דונצ'יץ', קיירי ארווינג וקליי תומפסון למשחק ההכנה הראשון שלה והפסידה 121:116 לממפיס גריזליס.
ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה, אך בסופו של דבר היו אלה הגריזליס שיצאו עם ידם על העליונה. ברנדון קלארק הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, כאשר כוכבה הגדול, ג'ה מוראנט, הראה קמצוץ מכישרונו הגדול כשקלע 13 נקודות ב-18 דקות על הפרקט. מוראנט גרם ללא מעט דפיקות לב אצל ממפיס כאשר נפצע בקרסולו בזמן ירידה להגנה ואף נאלץ לרדת לחדר ההלבשה - אך בהמשך הוא חזר לשחק.
2 צפייה בגלריה
שחקן דאלאס מאבריקס קליי תומפסון
שחקן דאלאס מאבריקס קליי תומפסון
לא שותף. מאבריקס קליי תומפסון
(Jerome Miron/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט
שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט
הדאיג מעט את אנשי ממפיס. ג'ה מוראנט
(Jerome Miron/Reuters)
שחקנים נוספים שבלטו אצל ממפיס הם ג'ייק לראביה (14 נקודות), ג'יילן וולס (13) וגם דזמון ביין וסנטי אלדמה (11 כל אחד). מי שעוד הראה יכולת טובה הוא סקוטי פיפן ג'וניור, הבן של, שתרם 12 נקודות ו-6 אסיסטים מהספסל. אצל המפסידה, הופעה טובה מאוד של ג'יידן הארדי (21 נקודות ו-9 אסיסטים) לא הספיקו.
במשחקים נוספים, סן אנטוניו ספרס, ללא ויקטור וומבניאמה, הפסידה 112:107 לאוקלהומה סיטי ת'אנדר, אצלה הצטיינו איי. ג'יי מיצ'ל (19 נקודות) וג'יילן וויליאמס (18). כמו כן, יוטה ניצחה 113:112 את יוסטון, ניו אורלינס גברה 104:106 על אורלנדו ופילדלפיה הביסה 84:139 את ניו זילנד ברייקרס, המשחקת בליגה האוסטרלית.