בערך שבועיים לתחילת טורניר ווימבלדון, ובדיוק חמישה חודשים לאחר שגורש מאוסטרליה וראה את יריבו רפאל נדאל זוכה באליפות ובגראנד סלאם ה-21 שלו, ראה ג'וקוביץ' את אותו נדאל זוכה (שוב) ברולאן גארוס, הגראנד סלאם העשרים ושניים שלו, ובדרך חולף על פניו בשלב רבע הגמר. עכשיו, ג'וקוביץ' מבין שעל מנת להיחשב לטוב בכל הזמנים ועל הדרך גם לעבור את פדרר ונדאל בכמות הגראנד סלאמים, הוא צריך לזכות השנה בווימבלדון.
השנה הדרך אמורה להיות קלה יותר, משום ששחקנים רבים לא יוכלו להשתתף בתחרות: מדבדב ורובלב בחוץ לאחר השעיית הטניסאים הרוסיים מהטורניר, אלכסנדר זברב בחוץ בשל פציעה, רוג'ר פדרר כבר מזמן אינו בשיאו, ומעל הכל - נדאל בסימן שאלה גדול לקראת התחרות.

1 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ' מתאמן לקראת האליפות
ג'וקוביץ' מתאמן לקראת האליפות
ג'וקוביץ' מתאמן לקראת האליפות
(צילום: גטי אימג'ס)

למרות זאת, יש שחקנים רבים שיוכלו להפריע לנובאק ללכת עד הסוף: סטפאנוס ציציפאס המדורג חמישי, פליקס אוז'ה אליאסים המדורג תשיעי, ומי שלדעתי ניצבים מעל כולם" קרלוס אלקראס המדורג שביעי, וקספר רוד, הפינאליסט הטרי מרולאן גארוס, שני שחקנים צעירים ומבטיחים שבהחלט יכולים לעשות לנולה חיים קשים. למרות זאת, אסור לשכוח שנובאק היה הזוכה בשלוש האליפויות האחרונות (התחרות לא התקיימה בשנת 2020), וגם זכה כבר בווימבלדון שש פעמים. אין ספק שחוץ מפדרר ופיט סמפראס (שמונה ושבע זכיות בווימבלדון בהתאמה), אין מישהו שמכיר טוב יותר את המגרש המרכזי בלונדון.
אז אחרי הגירוש מאוסטרליה וההדחה המוקדמת יחסית ברולאן גארוס, נובאק רוצה לזכות (שוב) בווימבלדון - גם כדי לצבור תאוצה בשאלת הטניסאי הטוב בהיסטוריה, גם כדי לעבור את פדרר ברשימת זוכי הגראנד סלאמים, וגם כדי להתקרב לרפאל נדאל. האם נובאק ג'וקוביץ' יתקרב לנדאל וישיג גראנד סלאם ראשון ב-2022 או שבדומה לשנה הזו הוא יראה מישהו אחר מחזיק את הגביע המוזהב? 27 ביוני - מתחילים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.