במכבי תל אביב חייבים לסדר לסטיפה פריצה את הראש, למצוא את הדרך ליישב את המחלוקות איתו ולהאריך לו את החוזה בשלוש שנים. הוא רוצה להתאוורר בחוץ? יש יותר מדי חלוצים כרגע בסגל? אפשר להשאיל את החלוץ הקרואטי, זה יעשה רק טוב לשני הצדדים.
לאבד את סטיפה יכולה להיות מכה קשה וכואבת, ובמקרה שמכבי תל אביב לא תצליח לשים את ידה על תואר האליפות, זו יכולה להיות הסיבה המרכזית לכישלון במקרה כזה. אבל אי אפשר להשאיר שחקן בכוח. מה כן אפשר? לפתות אותו לחתום על חוזה כשהקעה עתידית.
1 צפייה בגלריה
פריצה עובר את ינקו
פריצה עובר את ינקו
פריצה עובר את ינקו
(צילום: עוז מועלם)
למרות מה שקרה, מכבי יכולה להרוויח את פריצה מחדש. ולדימיר איביץ' וברק יצחקי לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד שחקן כזה לטווח ארוך, מהסוג שלא רואים פה הרבה. אפשר להאריך לו את החוזה בשלוש שנים ולשלוח אותו להתאוורר בחוץ. קבוצות כמו פאוק סלוניקי, אוסטריה וינה, פיינורד וכדומה ישמחו לקלוט אותו, ואז הוא יחזור משודרג לצהובים וגם הערך שלו יעלה. מדובר בהשקעה חכמה. צריכים גם לקחת בחשבון שג'ורג'ה יובאנוביץ' המצוין ירצה להתקדם ואז ונצטרך את פריצה. למכבי אין טעם לייבש שחקן כזה על הספסל, בטח כשיש את ערן זהבי. הרי לא חבל שבסוף העונה הוא יעזוב עם הכרטיס ביד? אף אחד לא ירוויח מכך.
ההתקפה של מכבי נראית מפלצית וכרגע עדיף להשקיע את האנרגיות בחיפוש אחר בלם זר איכותי על חשבונו של ג'ראלדש. התקווה היא שגם אלי דסה יגיע, אבל המגן חייב לבוא בלב שלם ונראה שהוא עדיין לא מיצה את האופציות בחו"ל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.