דין דוד הוא כוכב שונה בנוף. מדובר באישיות שנחבאת אל הכלים. בראיונות המועטים שהעניק לאחר משחקים, ניכר שזו במה שמאוד לא טבעית ונוחה בשבילו, אך על המגרש מדובר באדם שונה לחלוטין. הוא כובש, נלחם, תמיד נותן 100% בכל משחק וסוחט מחמאות מכל עבר. "הוא חלוץ שלא מעריכים מספיק", אמר שחקן העבר איתי שכטר, לאחר שדוד כבש שלושער ראשון בקריירה מול טבריה. ''הוא צריך להיות החלוץ הראשון בנבחרת ישראל'', קבע שכטר שבעצמו שיחק בעמדה הזו בקריירה ומבין דבר או שניים.
חלוץ של מספרים - 48 שערים ב-100 הופעות עד כה יש לחלוץ בן ה-28 במדי הקבוצה מהכרמל, לאחר שהגיע אליה ממועדון ספורט אשדוד לפני שלוש עונות, במהלכן קיבע את מעמדו כחלוץ מוביל בכדורגל הישראלי. בעונת הבכורה שלו במדי חיפה, שהסתיימה באליפות, סיים עם 15 שערי ליגה, ובהמשך הוכיח שהוא גם יודע לכבוש בבמה הגדולה מכולן כשהבקיע במשחק חוץ מול יובנטוס במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות. את העונה החולפת הוא סיים כמלך השערים בצוותא עם ערן זהבי עם 20 שערים כ"א.

1 צפייה בגלריה
דוד שחקני מכבי חיפה
דוד שחקני מכבי חיפה
דוד
(צילום: גיל נחושתן)

0 דק' בקמפיין היורו - לצערו של דוד, את ההצלחה לה זכה בקבוצה, הוא לא הצליח לתרגם במדי הנבחרת. המאמן הלאומי דאז, אלון חזן, נתן עדיפות לערן זהבי, דור תורג'מן ושון וייסמן, במהלך שנראה תמוה לחלוטין ממשחק למשחק בהתחשב בעובדה שאף לו אחד מבין השלושה היה טוב או הצליח לנפק מספרים בקמפיין המאכזב שהסתיים בבושת פנים. דוד נדחק לעומק הספסל ואין בכלל ספק שאילו חזן היה משכיל להשתמש בו, אולי היום היינו מדברים אחרת.
לקמפיין ליגת האומות הנוכחי, לראשונה בקריירה, דוד מגיע מעמדת כוח. לאור היכולת הטובה שהוא מציג, על פי פרסומים הוא זכה להצעה כספית גבוהה מאוד מעבר לים מליגת ה-MLS, מה שגורם לראשי מכבי חיפה למהר ולשדרג את חוזהו הנוכחי שעתיד להסתיים ביוני 2026, במטרה לשמור אותו במועדון לעוד שנים רבות. כעת לחלוץ מטרה נוספת, והיא להיות החלוץ המוביל גם בנבחרת החדשה שנבנית תחת רן בן שמעון. יצליח?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.