מכבי ת"א המתחדשת סיימה 5 משחקים ראשונים ביורוליג בהצלחה לא מבוטלת, בפרט הניצחון על מונאקו החזקה. החל מהשבוע היא יוצאת למשחקי חוץ באולמות לא קלים, ובתווך 2 משחקי בית עם אולימפיאקוס וברצלונה, שתיים מהקבוצות החזקות בליגה. כרגע יש ציפיות גבוהות מהקבוצה, ומכבי מסגלת לעצמה זהות קשוחה שלא נשברת בקלות, והמשחקים הבאים בהחלט יכולים להוות מדד לאיכותה.
עד עכשיו שיתוף הפעולה בין 2 הכוכבים, בולדווין ובראון, מרשים מאוד; 3 הגבוהים, סורקין, ניבו ופוית'רס, מספקים את הסחורה בחלק מהפרמטרים, למרות שריבאונד ההגנה של מכבי טעון שיפור; קולסון בשלוש/ארבע תורם תרומה לא מבוטלת, למרות שזו עונתו הראשונה ביורוליג שהשנה משופעת בשחקני NBA; ולדעתי, למרות שכולם מספידים וממהרים להחליף את ג'רל מרטין, הוא יוכל לעזור מאוד בהמשך הדרך בגלל הגובה ורוחב הגוף שלו, במיוחד בגלל שמכבי חסרה סנטר 2.17 ומעלה. במשחקים מול קבוצות עם שחקנים גדולים ופיזיים הוא יכול לתת מענה לא מבוטל, בגלל הנטייה שלו לשים גוף חזק ולעזור בריבאונד ההגנתי וההתקפי.

1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'רל מרטין
שחקן מכבי ת"א ג'רל מרטין
ג'רל מרטין
(צילום: עוז מועלם)

מכבי לא חסרה קלעים לשלוש, כפי שכולם טענו בתחילת העונה: לורנזו, בולדווין, דיברתלומאו, היליארד וקולסון עד עתה עושים את העבודה לא רע. גם כאן מרטין חשוב: חייו של קלעי הם הפכפכים, ואני מאמין שיתעורר אחרי שיסתגל לאינטנסיביות של היורוליג. אני לא שוכח מה אמרו על אנתוני פארקר בחודש הראשון במכבי, שפיני ודייויד הביאו פלופ מארץ הפלופים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.