הוא זכור כאיש עם הקרחת המבריקה שעומד זקוף בין הקורות של ליברפול במשך תשע שנים ומוביל אותה לתארים בלתי נשכחים. בגיל 41, פפה ריינה מסרב לתלות את הכפפות, ונוחת במדי קומו, העולה החדשה לסריה א' באיטליה, שחולמת לנעול את השער באמצעות השוער הספרדי האגדי.
יש שוערים גדולים שנצרבים בזיכרון ובתודעה לכל החיים, לא רק בגלל היכולות בין הקורות, אלא גם ובעיקר בזכות האישיות שסללה את דרכם להצלחות מסחררות. פפה ריינה הוא דוגמה קלאסית להתנהלות מופתית של שוער שמזדקן בכבוד, שלא מתבייש לעמוד על עקרונותיו מול הביקורות הדורסניות.
1 צפייה בגלריה
ויאריאל מכבי חיפה
ויאריאל מכבי חיפה
פפה ריינה
(צילום: AP Photo/Alberto Saiz)
קומו מצפון איטליה היא הסינדרלה החדשה שתופיע בפעם הראשונה אחרי 21 שנה בליגה הבכירה. אחד משני הכוכבים העולים בקבוצה החדשה הוא אנדראה בלוטי – פצצה מתקתקת שקוברת הגנות על ימין ועל שמאל, וזאת ההזדמנות הגדולה שלו לקבל במה חדשה בקבוצה שרוצה לשרוד בליגה הבכירה.
המהפכה שעשתה קומו בשנים האחרונות בליגות הנמוכות היא פנומנלית. מדובר בקבוצה שנבנתה מחדש תוך שבע שנים בליגה הרביעית והפכה לפוטנציאל עסקי מדהים, פרויקט שמשך אליו אנשי עסקים שרצו להשקיע בקבוצה הקטנה. כעת פפה ריינה הגדול מגיע למיזם המסקרן כדי להרים אותו לגבהים חדשים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.