הגרלת רולאן גארוס, שייצא לדרך בראשון, נערכה היום (חמישי). רפאל נדאל בן ה-37, שמדורג כעת במקום ה-276 בעולם, כמעט לא היה יכול לקבל מפגש קשה יותר כבר בסיבוב הראשון, שם הוא יפגוש את סשה זברב, שמדורג רביעי בעולם.
זו אמורה להיות ההופעה האחרונה של השור ממאיורקה באליפות בה זכה לא פחות מ-14 פעמים, שמונה פעמים יותר ביורן בורג שנמצא במקום השני בטבלת הזכיות. נדאל ניצח את זברב בשבעה מעשרת המפגשים ביניהם, כולל בצמד המפגשים האחרונים - ברבע הגמר ברומא ב-2021, ובחצי גמר רולאן גארוס ב-2022.
1 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
הגרלה קשה מאוד. נדאל
(צילום: EPA/FABIO FRUSTACI)
נדאל, כידוע, נחשב לאחד משלושת הטניסאים הגדולים בתולדות הענף, יחד עם נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר. יש לו 22 תארי גראנד סלאם - 14 כאמור על החימר בפריז, ארבעה באליפות ארה"ב, שניים באליפות אוסטרליה ושניים בווימבלדון. בשנים האחרונות, לצער אוהדיו הרבים, גופו די נחרב. הוא סבל מפציעות חוזרות ונשנות בברכיים, שבר מאמץ בצלעות, מתיחות בשריר הירך האחורי ובעיות בשרירי הבטן - וזו רשימה חלקית בלבד.
המדורג ראשון נובאק ג'וקוביץ' יתחיל את מסע ההגנה על התואר מול פייר יוז-הרברט הצרפתי, שזכה חמש פעמים בטורניר הזגות של רולאן גארוס. המדורג שני ואלוף אוסטרליה הפתוחה יאניק סינר יפגוש את כריסטופר יובנקס האמריקאי, שהגיע בשנה שעברה לרבע גמר ווימבלדון. שני הוותיקים שהתחרו בעבר על התארים הגדולים, אנדי מארי וסטניסלס ואוורינקה, יתמודדו זה מול זה, בעוד המדורג שלישי בעולם קרלוס אלקארס יתחיל מול שחקן מהמוקדמות.
ריאל מדריד: שער מרהיב נגד כל קבוצה בליגה
(באדיבות one)