אין ילד שלא גדל ושיחק כדורגל בשכונה, כמעט ולא קיים. הילדים נהגו לערוך בחירות של שחקנים לבניית הקבוצה, כאשר בראש כל ההחלטות היה להנחית את השוער התותח של השכונה אצלם בקבוצה.
כולם מבינים שקבוצת כדורגל אינה יכולה להתקיים בלי שוער, ואם הוא שוער טוב אז זה בונוס. את הבונוס הזה מי שללא ספק הרוויחה היא מכבי ת"א, שמטפחת אצלה מגיל צעיר ילד העונה לשם דניאל פרץ, שבמשך שנתיים מפגין יכולות נהדרות בין הקורות.
1 צפייה בגלריה
השחקנים חוגגים עם פרץ
השחקנים חוגגים עם פרץ
השחקנים חוגגים עם פרץ
(צילום: Giorgi Ebanoidze/DeFodi Images via Getty Images)
הוא נחשב לעילוי ולכישרון מבטיח, וגם בנבחרת הצעירה הוא מצליח להבריק. השיא הגיע במשחק הפתיחה מול גרמניה ביורו הצעירות, בו הדף שני פנדלים והימם את אירופה. לאחר העצירות הנהדרות, מיד החלו כתבים מרחבי היבשת להלל ולשבח את השוער הנפלא בכחול לבן, ואחד מהם שכנראה חרש מספיק בוויקיפדיה על פרץ ומצא שיש לו דרכון גרמני, הגדיל לעשות כשסיפק את הציטוט "ברוך הבא לבורוסיה דורטמונד".
האמת, אפילו במכבי ת"א יודעים היטב שלאורך זמן יהיה קשה מאוד להשאיר את פרץ. טורניר יורו הצעירות נותן במה ענקית וגם במשחקים של הצהובים צופים סקאוטים מרחבי אירופה. במכבי יכולים ואף מתכננים ככל הנראה בעתיד הלא רחוק לעשות אקזיט ענק על פרץ, כזה שיניב פרי כלכלי שופע במיוחד למועדון ויכניס לקופתו לא מעט כסף.
השוער הנפלא מוכיח בכל משחק מחדש שאכן יש על מה לבנות, ועם יכולת מדהימה כמו שלו הוא עשוי לא רק להיכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, אלא גם למצוא את עצמו באחד המועדונים הגדולים באירופה. הרבה שוערי עבר מהטופ בישראל כמו ניר דוידוביץ', שביט אלימלך ולירן שטראובר שהיו מעוז השער בקבוצותיהם לא זכו לצאת לאירופה אך הפעם, במיוחד אחרי הגעתו של עומרי גלזר לכוכב האדום בלגרד, זו הזדמנות נהדרת גם עבור פרץ למתג את הכדורגלן הישראלי ביבשת האירופית לא רק כשחקן שדה - אלא גם זה שעומד בין הקורות
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.