אצלנו תמיד אוהבים לבעוט בדלי. כל פעם שאנחנו עשויים להצליח, יש איזה עסקן או שחקן עבר פתטי שמפחד שאולי מישהו יצליח יותר ממנו.
נבחרת הנוער ואופיר חיים עשו את הבלתי יאומן, ניצחו את המנטליות הישראלית, הגיעו ליעד - אבל ההתאחדות שכל מילה מחרידה עליה תהיה כאין וכאפס לעומת ההתנהלות שלה קיבלה החלטה אומללה, שוב, החלטה שפוגעת בנבחרת הנוער שעשתה משהו שעומד כנגד כל דבר אחר שעשו ההתאחדות או כל נבחרת אחרת ב-53 שנה האחרונות. הגיעה למונדיאל, ועוד איך הגיעה.

1 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער מונדיאליטו
נבחרת הנוער מונדיאליטו
נבחרת הנוער במונדיאליטו
( Buda Mendes/FIFA via Getty Images)

אופיר חיים הוא המאמן שלי לשנת 2023, לא ברק בכר ולא אף אחד אחר. חיים ראוי לכבוד הגבוה ביותר בספורט על המסע אליו הוציא את הנבחרת, מגמר אליפות אירופה לנוער ועד חצי גמר אליפות העולם עד גיל 20, הוא והבחורים המדהימים שלו. אבל לא בהתאחדות לא יכלו לתת לזה להסתיים יפה. הם לא ציפו לזה. הוא לא חלק משושלת, הוא לא מיוחס. יקראו לזה בעתיד "עסק הביש", יחקרו, יבדקו ויקברו את זה, עד הפעם הבאה.
הנערים לא היו צריכים להגיע חזרה, אלא לתת להתאחדות ולמקבלי ההחלטות העלובים לאכול את הצפרדע. הנוער הוא החשוב, הוא מביא הישגים בניגוד לכל דבר אחר שההתאחדות השיגה ב-53 שנה. הנערים היו צריכים לשחק במשחק על המקום השלישי, הרי בקרוב כולם יהיו שחקנים אירופים והקבוצות שלא רצו אותם יאכלו את הכובע, וההתאחדות הייתה אוספת שבחים במקום לקבל ביקורת על ההחלטה האומללה שלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.