דווקא לאחר ניצחון גדול במשחק מספר 1 בסדרה נגד מונאקו, מכבי תל אביב לא רגועה ובדרך להפסיד את הסדרה. You need to calm down, you're being too loud. את המילים הללו שרה טיילור סוויפט, אבל הן נכתבו גם על מכבי במשך שני המשחקים האחרונים בסדרה. לאחר כל שריקה של השופטים כל הקבוצה קופצת ומתלהמת על צוותי השיפוט, התקפה מוצלחת של מונאקו זה לחטוף נוקאאוט והמשחק נגמר. עם התנהגות כזאת אי אפשר לנצח.
אחד הדברים הידועים על עודד קטש זה חוסר הרגש. לא מעניין אותו מי משחק נגדו, אם זאת האקסית הצהובה בגמר אליפות אירופה ועוד יותר שהוא צריך להוביל את הקבוצה. הוא תמיד יהיה רגוע בלי הבעות פנים מיותרות, בלי צעקות ובטח ובטח בלי איבודי עשתונות.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
פה נשאלת השאלה, מה עודד מעביר לשחקנים שלו במשחקים האחרונים בסדרה? קבוצה לא יכולה לנצח אם היא מתרכזת בשיפוט ולא במשחק, גם אם השופטים טעו חייבים להמשיך קדימה ולהתרכז במשחק בלי הסכות דעת עד לניצחון. בואו נשים את זה על השולחן, השחקנים בצהוב הם חסרי ניסיון במעמד של פלייאוף היורוליג. האווירה ביד אליהו לא בדיוק הרגיעה אותם רק, אלא הלחיצה אותם. הידיים שלהם רעדו שזה טבעי לגמרי, אבל מה שלא מקובל בכלל זה לא להתרכז במשחק בכלל ולהוציא אנרגיות מיותרות, בעיקר על השיפוט. נעבור לצד קצת יותר חיובי, מכבי עדיין יכולה להיות בפיינל פור. כבר ראינו מספיק נסים שמכבי עשתה, אבל הפעם לא צריך נס. ניצחון ביתי כמו שרק קבוצת הבית הכי טובה באירופה יודעת לעשות ואנחנו במשחק מכריע. בשביל שמכבי תהיה בפיינל-פור היא חייבת להקשיב לטיילור סוויפט and calm down ולשחק את המשחק שלה בלי הפרעות חיצוניות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.