שירה ראשוני זכתה במדליית הכסף, ברוך שמאילוב סיים במקום החמישי וטל פליקר דורג שביעי, ביומה הראשון של תחרות הגראנד סלאם באנטליה, טורקיה.
ראשוני שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג, החלה את יום הקרבות בסיבוב השני עם ניצחון ביתרון וואזרי על אמי פלאטין הבריטית, המשיכה עם ניצחון נוסף בוואזרי על גולקאדיר סינטרוק הטורקייה, וברבע הגמר גברה בגולדן סקור על אמנדה לימה הברזילאית.
1 צפייה בגלריה
שירה ראשוני
שירה ראשוני
"הזמן להתמקד בהכנות לאליפות העולם". ראשוני
(צילום: איגוד הג'ודו )
בחצי הגמר השיגה את הניצחון הרביעי בתחרות באיפון על קתרינה מינץ הגרמנייה והעפילה לגמר, בו פגשה את בלאנדין פונט הצרפתייה, אלופת גראנד סלאם פריז וגראנד סלאם תל אביב השנה ב-2023. הצרפתייה ניצחה בחלוף שתי דקות מפתיחת הקרב וראשוני סיימה יום גדול עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד, מדליית הכסף ונקודות דירוג חשובות עבורה במירוץ אחר השגת הכרטיס האולימפי לפריז 2024.
"אני שמחה על הזכייה במדליה באנטליה, זה תמיד מרגש אותי לזכות במדליה בגראנד סלם. עכשיו הזמן להתמקד בהכנות לאליפות העולם ולעשות את כל המאמצים כדי להמשיך את הדרך עם הישגים איכותיים. אני רוצה להודות לשני הרשקו המאמן הראשי של הנבחרת והמאמן האישי שלי, למאמנים עידו בר וצ'ארלס צ׳יבאנה לפיזיותרפיסט אורי זמיר שליווה אותי בתחרות".
שמאילוב, שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 66 ק"ג, החל את יום הקרבות בסיבוב השני עם ניצחון בשני וואזרי על ג'אן פוסטיגוס הפרואני, המשיך עם ניצחון באיפון על ראדו ייזבוריאנו המולדובי, וברבע הגמר השיג ניצחון נוסף באיפון על לוסיאן בורס דימיטריסקו הרומני.
רצף הניצחונות של הישראלי נעצר בחצי הגמר כאשר נוצח בידי מקסים גוברט הצרפתי, מדליסט הארד מגראנד סלאם טוקיו ב-2022 ואלוף אירופה עד גיל 23 בשנת 2022.
בעקבות ההפסד התמודד הקרב על מדליית הארד, בו נוצח בשנית באיפון בידי דיוויד גרסיה טורן הספרדי מדליסט הארד מגראנד סלאם באקו 2022.

מוקדם יותר בתחרות:

פליקר, חברו לנבחרת של שמאילוב שהתחרה גם כן בקטגוריית המשקל עד 66 ק"ג, החל את יום הקרבות בסיבוב השני עם ניצחון בשני וואזרי על סטראינג'ה בונצ'יץ' הסרבי, המשיך עם ניצחון נוסף בוואזרי על נתן כץ האוסטרלי, אך נוצח ברבע הגמר בידי בטוגטוחה ממונגוליה.
בעקבות ההפסד נשר לבית הניחומים, בו הפסיד בשנית לדיווד גרסיה טורן הספרדי (שגבר בקרב על הארד על שמאילוב הישראלי).
תמר מלכה- מדליסטית הכסף מגראנד סלאם תל אביב השנה ב-2023, התחרתה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג.
את יום הקרבות החלה עם ניצחון בשני וואזרי בסיבוב השני על ג'קולין סוליס מגוואטמאלה, אך הפסידה לאחר מכן לבלאנדין פונט הצרפתייה (שגברה בגמר על ראשוני) וסיימה את יום התחרות.
תמנע נלסון לוי מדליסטית הארד מגראנד סלאם תל אביב 2023 שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 57 ק"ג, פתחה את יום הקרבות בניצחון באיפון על אישינור קראדג הטורקייה אך הפסידה בעונשים לאחר מכן לסייג'ה בלאוס הגרמנייה וסיימה גם את יום התחרות.