אחת המדינות העוינות ביותר כלפי ישראל בעת האחרונה מאז 7.10 הייתה טורקיה, בראשות הדיקטטור המזדקן ארדואן. הנבחרת שלו משמשת כקלף בולט להכשיר את הפעולות המזעזעות שלו. הוא מנופף בהצלחת הכדורגל הטורקי בלי סוף ואף מתגאה בקשרים צמודים עם השחקנים הבולטים בעבר ובהווה.
לצד זאת, הנבחרת הטורקית זכתה "לארח" את היורו האחרון בגרמניה. כ-2 מיליון אזרחים ממוצא טורקי חיים במדינה, משפחות שבמקור הגיעו לבנות את גרמניה מחדש לאחר מלחמת העולם השנייה.

1 צפייה בגלריה
טורקיה צ'כיה הקאן צ'להאנולו
טורקיה צ'כיה הקאן צ'להאנולו
הקאן צ'להאנולו
(צילום: REUTERS/Lisi Niesner)

הדחיפה של הקהל עשתה את שלה והטריפה את הנבחרת, הכדורגל שהציגה היה מהטובים ביותר, בסגנון התקפי מובהק תחת הדרכתו של וינצ'נזו מונטלה האיטלקי. מעל כולם נצץ היהלום מריאל מדריד, ארדה גולר, כוכב בהתהוות. הוא סיים את הקמפיין עם 2 בישולים ושער, ואם לא הקמפיין המטורף של לאמין ימאל מברצלונה לא היה ספק מי הגולדן בוי של הטורניר. הקאן צ'לנהאנולו, אלוף איטליה, לקח פיקוד כקפטן וניווט את הנבחרת באחריות ויצירתיות, והביא עוצמה וסדר מהקישור. דרך אגב, הוא יליד גרמניה. ובקו האחורי, צמד בלמים כבשו ללא הרף, כשמריח דמיראל שהתחיל כהבטחה ענקית ואפילו הגיע ליובנטוס מתחיל להניע מחדש. השוער גונוק בן ה-35 מבשיקטאש סיפק הצלות מרהיבות והציל אותם יותר מפעם אחת.
ההתלהבות והריצה קדימה של כלל שחקני השדה, מהבלמים ועד החלוצים, כמעט גרמו לנו לשכוח איזו מדינה היא מייצגת. אז לסיכומו של קמפיין, נאמר כי נבחרת טורקיה הציגה לנו כדורגל מרהיב וסוחף. עם זאת, טוב שהוא נעצר רגע לפני חצי הגמר בצמד בזק של הנבחרת ההולנדית האהובה כל כך על הקהל הישראלי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.