אחרי שלושה משחקים במסגרת היורוליג בהם מכבי ת"א לא נראתה טוב, בעיקר בהתקפה אבל גם בהגנה, הגיע בחמישי האחרון יאניס ספרופולוס למשחק מול וילרבאן בצרפת בידיעה שזה להיות או לחדול. הוא ידע טוב מאוד שהפסד לא ייקח ממנו את תפקידו, אך תוצאה כזו בליווי יכולת רעה היה מסמן נקודה אדומה בוהקת על המשך העונה. הפסד היה מחסל את מכבי מנטלית.
הצהובים נראו טוב מאוד התקפית לאורך כל המשחק, נאנלי הפגיז 25 נקודות בעוד הגבוהים תרמו לא מעט. אוואנס נתן את משחק היורוליג הטוב שלו עד כה. כל זה אומר שמצד אחד אפשר לצאת מאוד מרוצים מהמשחק הזה, ניצחון חוץ יקר בצרפת, על קבוצה טובה שפתחה עונה עם 0:3, אבל השאלה היא האם המחיר לניצחון שכזה שווה - הישראלים של מכבי סופסלו באופן מוחלט. שימו לב לנתון הבא - יפתח זיו שיחק 6 שניות בלבד, בעוד סורקין, בלייזר וג'ונדי לא ראו אפילו לא שניית פרקט.

1 צפייה בגלריה
יוסופה פאל וקמרון טיילור
יוסופה פאל וקמרון טיילור
יוסופה פאל וקמרון טיילור
(צילום: Infinity Nine Media / Julie Darbon)

יאניס החליט שלאחר הביקורות שספג בגלל החילופים הרבים ששילבו של שחקנים פחות מנוסים, לחסל את השינויים הללו. לדעתי דווקא היה מקום לג'ונדי במשחק, ואולי קצת יותר לזיו, אך מכיוון שזה היה משחק של קריטי, אני אקבל את זה, למרות כל הצער שבדבר.
מה עם ווילבקין, אתם שואלים? אין בכלל ספק שזה היה המשחק החלש ביותר שלו מתחילת העונה, ואני לא מסתכל על הנקודות. אני בוחן איך שנראה על המגרש, ואילו זריקות בחר. היו מספר שלשות יומרניות, מה שנקרא, אפילו לגאנר כמו ווילבקין. 0 מ-8 לשלוש - זה הנתון של ווילבקין מהמשחק מול וילרבאן. אין מה לדאוג באשר ליכולת שלו, לכל אחד יש ערב חלש, אבל הוא חייב לשפר את קבלת ההחלטות. הרי אין סיבה להעיף שלשה בלתי אפשרית, כאשר שאר השחקנים שסביבך בערב טוב ואפשר לשתף אותם בהתקפה.
היה מעודד לראות שבכל פעם שווילרבאן צימצמה מעט את ההפרש, מכבי לא נלחצה אלא המשיכה לשחק כדורסל חכם בהתקפה, עד שמצאה את הזריקה הנוחה. יותר מפעם אחת הקבוצה עשתה עבודה טובה מאוד בהגנה, למרות שבמספר מקרים ראינו חוסר תקשורת וסלים קלים מדי בצבע. זו הייתה תצוגה שכיף לראות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.